מכבי 'שחר' ובני סכנין נפרדו בתוצאת 1:1


פרי גיים_q7a3004

המחזור החמישי בליגת העל לנוער זימן למכבי תל אביב 'שחר' מפגש נגד בני סכנין, אותו אירחה ברמלה לאחר שסכנין ביקשה להחליף ביתיות. מכבי הגיעה לאחר שהפסידה במחזור הרביעי להפועל רעננה, וקיוותה לחזור למסלול הניצחונות. גיא צרפתי הרכיב את מחמוד עוויסאת ואור דסה בכנפי ההתקפה, כאשר בחוד ניצב אילון אלמוג.

מחצית ראשונה

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוה מצד שתי הקבוצות, כאשר שני השוערים לא עמדו בפני איומים רבים. עדן קארצב ואור דסה ניסו לאיים, אך תומר הרן בשערה של סכנין היה במקום. גם עומר כץ, שוערה של מכבי הדף שני שערים בטוחים בתוך מספר דקות._q7a3025

לקראת שריקת הסיום, בעט נתנאל פרץ כדור חזק שהוסט על ידי אחד משחקני סכנין, וחדר לרשת. 0:1 למכבי בדקה ה-45, שער ששלח את הקבוצות לחדרי ההלבשה.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו בדיוק עם אותו הרכב לחצי השני. בדקה ה-49 עומר כץ עם הצלה גדולה באחד על אחד מנע שיוויון מהאורחים. בדקה ה-66, עדן קארצב ביצע עבירה מאחור וספג את הכרטיס הצהוב השני, וגרם להרחקתו מהמשחק. צרפתי הכניס למשחק את ראני חמזה, עמית שפירא ודור גלילי, אך גם אלו לא עזרו והצהובים ספגו את שער השיוויון מרגליו של אוסמה חלאיילה.

גם כניסה של רון זמיר למשחק לא הועילה, ובסיום הנקודות חולקו בין הקבוצות. בשבוע הבא יארחו הצהובים את הפועל תל אביב בדרבי שייערך ברמלה.