ליגה אירופית: מכבי מנצחת 1:2 את אלקמאר


פרי-גיים

לאחר שני הפסדים רצופים בשלב הבתים של הליגה האירופית, שוטא ארבלדזה ומכבי תל אביב הגיעו לAFAS, איצטדיונה הביתי של אלקאמר כדי להתמודד נגד הקבוצה המקומית במחזור השלישי של של הבתים._q7a0486

לאחר פגרת הנבחרות, הצהובים שבו היישר למשחק היוקרתי, כאשר שוטא ארבלדזה ביצע שינוי אחד מההרכב שעלה נגד דנדלק, כאשר אייל גולסה החליף את נוסא איגיבור ב-11 הפותחים.

מחצית ראשונה

המחצית החלה עם לחץ של המארחים על השער של פרדראג ראייקוביץ'. בל חסני המרוקאי וגם פריידי הניגרי בחנו את ההגנה של הצהובים, אך החניכים של ארבלדזה ידעו לצאת מההתקפות ללא פגע, לאחר שכדור של לוקסן פגע _q7a0570בקורת השער.

בדקה ה-24 הגיע הרגע הגדול של מכבי. האריס מדוניאנין שמכיר היטב את הדשא ב-AFAS מצא את אוסקר סקאריונה בצ'יפ גאוני הארגנטיני עצר נהדר את הכדור ושחרר בעיטה שננעצה ברשת של רוצ'ט. 0:1 למכבי.

מכבי המשיכה לעמוד יפה כנגד ההתקפות של אלקמאר, וסיימה את החצי הראשון כשהיא ביתרון של שער.

מחצית שנייה

הצהובים עלו ללא חילופים וכך גם המארחים. הצהובים נראו נהדר עם החזרה מחדרי ההלבשה כשהזדמנויות קורצות של האריס מדוניאנין ווידאר קיארטנסון כמעט הכפילו את התוצאה. אלקמאר ניסתה לייצר התקפות שיניבו איומים על השער, אך ההגנה הצהובה הצליחה לבלום את חסני והפס מצד שמאל._q7a0641

החילוף הראשון של ארבלדזה הגיע כשדור מיכה נכנס במקומו של טל בן חיים החלוץ. בדקה ה-72, מכבי ספגה שער ראשון במשחק לאחר שבל חסני הרים כדור שמצא את רוברט מהיורן שנגח את הכדור לשערו של ראייקוביץ. 1:1 ב-AFAS.

נוסא איגיבור נכנס במקומו של גל אלברמן דקות ספורות לאחר השער, וכמעט הגיע למצב טוב לשער לאחר קרן של האריס מדוניאנין. בדקה ה-82 אייל גולסה במהלך ענק השתחרר בהטעיה משני שחקנים, הניף את הרגל ומצא את הרשת של אלקמאר. 1:2 למכבי.