ועכשיו, דרבי: מכבי ניצחה 0:3 את סכנין


פרי גיים

המחזור השישי בליגת העל הקדים קצת את זמנו ועקב הלו"ז הצפוף הוקדם המשחק בין מכבי תל אביב לבני סכנין. הצהובים נסעו לצפון והתארחו בדוחא כשהם מובילים את הטבלה בתום המחזור הרביעי. AD0Y6736

שוטא ארבלדזה החזיר ל-11 הפותחים את אוסקר סקאריונה ואיתן טיבי ששבו לכשירות, כשמן העבר השני טל בן חיים החלוץ ואבי ריקן שכבשו נגד רעננה נעדרו בגלל פציעות.

מחצית ראשונה

משריקת הפתיחה של מנשה משיח הצהובים שלטו במשחק. האריס מדוניאנין ואוסקר סקאריונה הכתיבו את הקצב מהדקות הראשונות, וניסיונות של הבוסני לבחון את מוחמד קנדיל לא הצליחו להכניע את השוער של סכנין.

בדקה ה-26 התנהל מדוניאנין עם הכדור ברחבה והטעיה שלו גרמה לסגס תאמבי להכשילו ברחבה. משיח הורה על הנקודה הלבנה וסקאריונה ניגש לבעוט. הארגנטיני שלח טיל לפינה השמאלית העליונה של השער ולא השאיר לקנדיל סיכוי, מכבי עולה ליתרון 0:1.

המשחק התנהל על מי מנוחות כשהכדור ברגליים של השחקנים של ארבלדזה, וניסיונות של יוסי בניון ווידאר קיארטנסון נהדפו על ידי השוער. בתום 45 הדקות הצהובים ירדו לחדרי ההלבשה עם יתרון של שער. AD0Y6909

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו ללא חילופים לתחילת המחצית השנייה, ולפחות מצידו של ארבלדזה, השחקנים שלו נתנו לו סיבה טובה לכך. נגיעה קסומה של מדוניאנין שהוריד את הכדור מהאוויר לקיארטנסון הוביל את החלוץ לדהירה שהסתיימה בכדור חד לרשת. שער ראשון של האיסלנדי בליגה הישראלית, מכבי ביתרון 0:2.

שלוש דקות לאחר השער האריס מדוניאנין שהספיק לקבל כרטיס צהוב ממשיח, ניגש לבעוט מ-27 מטרים כדור חופשי. הבוסני בעט כדור מסובב שנדבק לקורת השער והוסט החוצה על ידי קנדיל. המשחק התנהל על מי מנוחות ולמרות יציאות טובות של מכבי, סקאריונה בשתי מתפרצות טובות לא הצליח לייצר שערים. AD0Y6836

שוטא ארבלדזה שיתף גם את אייל גולסה, דור מיכה ועדן בן בסט במשחק, כשמיכה עוד הספיק בדקות המעטות ששיחק לסדר לסקאריונה שני מצבים, את השני הארגנטיני גמר עם שער נהדר מקצה הרחבה. 0:3 למכבי וניצחון חלק למכבי 0:3 על סכנין בחוץ. ביום ראשון תארח מכבי את הדרבי הראשון בליגה נגד הפועל תל אביב.