מכבי הפסידה 1:0 לק"ש והודחה מגביע הטוטו


פרי גייםad0y1838

עם יתרון 2:3 מהמפגש הראשון, מכבי תל אביב הצפינה בפעם השנייה בתוך פחות משבועיים אל עבר קרית שמונה שם התמודדה בגומלין של רבע גמר גביע הטוטו נגד הקבוצה החדשה של תומר קשטן שרשם משחק בכורה כמאמנה של הכחולים.

מכבי הגיעה לאחר הפסד הליגה לבני יהודה, וקיוותה להשיג ניצחון שישלח אותה אל חצי גמר גביע הטוטו. שוטא ארבלדזה החזיר את דור פרץ לעמדת המגן הימני לאחר היעדרות ארוכה מהסגל, וגם יוסי בניון ואייל גולסה פתחו בחוליית הקישור של מכבי.

מחצית ראשונהad0y1945

הצהובים פתחו בצורה מהוססת את החצי הראשון של המשחק והיו קרובים לספיגה כאשר אגף ימין היה האגף הבעייתי בדקות הפתיחה. שלומי אזולאי החלוץ הגיע להזדמנויות קורצות, אך לא הצליח לסכן באופן ממשי את פרדראג ראייקוביץ'.

בדקה ה-24 מכבי הגיעה להזדמנות טובה אחרי חטיפה של דור פרץ שהגיעה ליוסי בניון. מספר 51 הכניס כדור עומק מהיר לקיארטנסון שניסה להקפיץ מעל איתמר ניצן, אך ללא הצלחה. בדקה ה-39 קרית שמונה עלתה ליתרון במשחק. מתפרצת של המארחים מצאה את אורן ביטון שהעביר כדור רוחב למאוריציו שמקרוב דחק את הכדור לשער. פיגור 1:0 למכבי שאיתו ירדו השחקנים לחדרי ההלבשה.

מחצית שנייהad0y2033

שוטא ארבלדזה ביצע חילוף עם פתיחת המחצית השנייה כאשר הכניס יובל שפונגין במקום דור פרץ. גם בחצי השני לא נראה שיפור משמעותי במשחק של מכבי, דבר שגרם לארבלדזה להכניס את ברק יצחקי ודור מיכה במקום של גל אלברמן ואבי ריקן. בדקה ה-60 מכבי עברה לשיטה של שלושה בלמים כאיתן טיבי נכנס במקומו של איגור פיליפנקה.

בדקה ה-65 ברק יצחקי בעט כדור חופשי מ-30 מטרים שגרם לניצן לזנק ולמנוע שער בטוח לזכות מכבי. בדקה ה-81 שוב ניתן היה במקום, הפעם כשעצר את הנגיחה של יוסי בניון מתוך רחבת החמש. הצהובים לא הצליחו לצאת מהשבלוניות במשחק שלהם ובסיום