הקרחון האיסלנדי: צפו בצמד של קייארטנסון ב-1:2 על ק"ש


פרי גיים

מכבי תל אביב שבה מפגרת הנבחרות היישר למחזור העשירי בליגת העל, כשהתארחה אצל עירוני קרית שמונה באיצטדיון העירוני. הצהובים שחוו תקופה פחות טובה בשלושת משחקי הליגה האחרונים רצו לעלות חזרה על מסלול הניצחון, ולשם כך העלה שוטא ארבלדזה את וידאר קיארטנסון בחוד יחד עם טב"ח החלוץ ודור מיכה, כשמאחוריהם שיחק אוסקר סקאריונה.

גם אבי ריקן פתח ב-11 של הצהובים, שפגשו מן העבר השני את שלומי אזולאי הקשר שעבר לפני מספר חודשים לקריה.

מחצית ראשונהad0y9988

מכבי פתחה עם לחץ גבוה מפתיחת המשחק, ושילמה מחיר כבר בפתיחה. חמש דקות מתחילת המשחק כדור ארוך של עדן שמיר מצא את איזיקיאל נדוסאל שדהר לאחד על אחד נגד ראייקוביץ' והכניע אותו. פיגור 1:0 מוקדם למכבי. בדקה ה-12 אלי דסה פרץ באגף ימין והעביר רוחב חזק, אך שני שחקנים של של מכבי לא הצליחו להסיט את הכדור לרשת. בדקה ה-16 ראייקוביץ' התעופף כדי להדוף נגיחה מדויקת של נדוסאל. המשחק המשיך לייצר הזדמנויות כשבדקה ה-19 קיארטנסון זכה בכדור אותו הרוויח טל בן חיים, אך הבעיטה החזקה של החלוץ האיסלנדי נהדפה על ידי ניצן.ad0y0114

הצהובים נראו לא טוב במחצית הראשונה, אך התעוררו בדקה ה-35 כשהצליחו לייצר מצב נוסף ליד השער של ניצן. בן חיים הוריד כדור למדוניאנין שבעט כדור מסובב שחלף מעל המשקוף. שלוש דקות לאחר מכן סוף סוף נשברה בצורת השערים. אוסקר סקאריונה מצא את הראש של וידאר קיארטנסון שנגח מקרוב את הכדור לרשת. 1:1 בין הקבוצות, תוצאה שנשמרה עד לשריקת המחצית.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו ללא חילופים אל החצי השני. עם חידוש המשחק הדבר העיקרי במשחק היה במשחק האגרסיבי מצד המארחים, ad0y0271אשר ספגו שני כרטיסים צהובים בחמש הדקות הראשונות של החצי השני.

במשך עשרים דקות לא הצליחו אף אחד מהצדדים להגיע להזדמנות ליד השער, ובדקה ה-65 שוטא ארבלדזה ביצע חילוף ראשון כשהכניס את נוסא איגיבור במקום גל אלברמן, ומספר דקות לאחר מכן גם עדן בן בסט קיבל הזדמנות במקומו של טל בן חיים החלוץ.

בדקה ה-80 מכבי הגיעה להזדמנות טובה ליד השער, אבל וידאר קיארטנסון בחר לבעוט לשער ולא הצליח למצוא את המסגרת. שתי דקות לאחר מכן הרמה טובה של בן בסט כמעט ומצאה את האיסלנדי.

רגע לפני שריקת הסיום, התקפה מצוינת של מכבי הסתיימה עם הרמה נפלאה של מיכה שמצאה את הראש של קיארטנסון שהכריע את המשחק, ושבר את הבצורת בקרית שמונה.