מכבי הפסידה 1:0 לבני יהודה


פרי גייםad0y1294

מכבי תל אביב התארחה באיצטדיון הברפלד שבראשון לציון אצל בני יהודה במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל. מכבי הגיעה שלושה ימים לאחר המשחק נגד זניט סט. פטרסבורג בו הפסידה לרוסים, ורצתה להיזכר בעיקר בניצחון שהשיגה נגד קרית שמונה. שוטא ארבלדזה נתן מקום בהרכב לראשונה לשגיב יחזקאל בליגה, כאשר מאחוריו ניתן היה למצוא את אליאל פרץ הצעיר יחד עם וידאר קיארטנסון בחוד.

אצל המארחים יעקב אסייג עמד על הקווים, בעוד שעל המגרש ניתן היה למצוא את ניקולה מיטרוביץ' שזכה עם הצהובים בשתי אליפויות וגביע.

מחצית ראשונהad0y1040

מכבי פתחה את המשחק עם מדי המשחק הלבנים, כשהיא שולטת ברוב החזקת הכדור. ניסיונות של שגיב יחזקאל, וידאר קיארטנסון ואלי דסה ניסו לסכן את שערה של המארחת, אך ללא סכנה ממשית.

ההזדמנות הטובה של מכבי הגיעה רגע לפני המחצית, כששגיב יחזקאל נהנה מטעות בהגנת בני יהודה אך הבעיטה החזקה שלו נהדפה על ידי זובאס. מחצית ראשונה פושרת וללא מצבים רבים הסתיימה ללא שערים.

מחצית שנייהad0y1072

שתי הקבוצות עלו לחצי השני ללא חילופים. המשחק הפושר בהברפלד לא קיבל תפנית משמעותית בחצי השני כשהצהובים הניעו את הכדור, אך ללא תועלת משמעותית. ההזדמנות המשמעותית הראשונה הגיעה לאחר הרמה של שגיב יחזקאל מאגף שמאל שחתכה את כל ההגנה, אך לא מצאה מגע מסיים.

שוטא ארבלדזה זרק למערכה את נוסא איגיבור, יוסי בניון וברק יצחקי, אבל זה לא הועיל והצהובים אף ספגו בדקה ה-80 מראשו של אלמוג בוזגלו. מכבי עוד ניסתה להשוות את התוצאה, אך זובאס היה במקום ומנע מהכדור להכנס.