מרגישים בבית: מכבי 'שחר' ניצחה 0:3 את אשדוד


פרי גיים_q7a9357

המחזור ה-8 של ליגת העל לנוער זימן לצהובים מפגש נגד מ.ס.ע אשדוד שנערך בקרית שלום, עקב שזרוע של הדשא שנערך באיצטדיון ברמלה. הקבוצה של גיא צרפתי הגיעה לאחר שתי ניצחונות רצופים, כשהיא רוצה לטפס מעלה בטבלה.

צרפתי ביצע שינוי אחד בהרכב של הצהובים, כשנתנאל פרץ הפצוע הוחלף על ידי רון זמיר, כאשר גם רון גבאי פתח בהרכבה של מכבי 'שחר' כשהוא פוגש את הקבוצה אליה הושאל בעונה שעברה.

מחצית ראשונה_q7a9465

הצהובים פתחו בצורה אגרסיבית מאוד את החצי הראשון, וקיבלו את שכרם כבר חמש דקות משריקת הפתיחה. רון זמיר שעלה לראשונה העונה בהרכב מצא בכדור חכם את אור דסה, שעצר בצורה נכונה את הכדור ומקרוב הכניע את רוי בייגל, שוערה של אשדוד.

מכבי נראתה מצוין בדקות הפתיחה, כשהיא מכתיבה את הקצב. בדקה ה-15 הצהובים ביצעו מהלך נהדר שהעלה אותם שוב על לוח התוצאות. עמית רוזנבוים חטף כדור במרכז המגרש, הזין את אור דסה עם כדור בין שני שחקנים. חלוץ הכנף בנגיעה העביר לאילון אלמוג שבעט את הכדור בין רגליו של השוער, ולתוך השער של אשדוד. 0:2 למכבי.

לאחר השער השני המשחק נרגע, והתוצאה נשמרה עד לשריקת הסיום של החצי הראשון.

מחצית שנייה_q7a9384

שתי הקבוצות עלו ללא חילופים לחצי השני. בניגוד תחילת המשחק, הצהובים לא הצליחו לתרגם את השליטה בכדור לכדי הגעה למצבים, ורק בדקה ה-60 צ'יפ נהדר של תומר אלטמן מצא את רון זמיר שהמשיך בנגיעה, אך הכדור שלו נעצר במשקוף. דקה לאחר מכן אלטמן ניסה להכניע את השוער בעצמו, אך הבעיטה החזקה שלו מ-20 מטרים נהדפה על ידי השוער.

השער השלישי של הצהובים הגיע במהלך נהדר, כשאילון אלמוג פרץ מחצי המגרש לעבר הרחבה, העביר רוחב לדסה שעבר שחקן אחד ויישר כדור נוסף, עליו השתלט מחמוד עוויסאת שנכנס כמה דקות לפני כן, וכבש מקרוב. 0:3 לצהובים.

גיא צרפתי שיתף גם את עדן קארצב, גיא שטח, פרינס תומאס ובר גלילי, במשחק שנגמר בתוצאה 0:3 למכבי. בשבוע הבא תתארח מכבי אצל הפועל באר שבע במחזור ה-9 של ליגת העל לנוער.