ליגה אירופית: מכבי ואלקמאר נפרדו ב-0:0


פרי גיים

המחזור הרביעי בליגה האירופית זימן למכבי תל אביב משחק ביתי נגד אלקמאר, יריבה אותה ניצחה בחוץ במחזור הקודם 1:2 משערים של סקאריונה וגולסה. המשחק של מכבי החל באותה שעה כמו של יריבותיה בבית זניט ודאנדלק.

אלקמאר הגיעה עם שתי ניצחונות והפסד אחד, ואילו הצהובים הגיעו אחרי הפסדים לחיפה וב"ש, ועם ניצחון על קרית שמונה. לעומת ההרכב שעלה בהולנד, שוטאארבלדזה ביצע חילוף אחד כשהכניס את דור מיכה במקום אייל גולסה הפצוע.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם לחץ גבוה מאוד על כל המגרש, וגם ההזדמנויות לא איחרו לבוא. בן חיים החלוץ וקיארטנסון הגיעו ad0y7698למצבים טובים מול סרחיו רוצ'ט, אך החמצה של האיסלנדי והדיפות של השוער ההולנדי מול בן חיים שמרו על התוצאה מאופסת.

לאחר פתיחה טובה, המשחק הפך למנומנם כששתי הקבוצות לא הגיעו להזדמנויות ממשיות ליד השער. ההזדמנות הטובה הבאה של הצהובים הגיעה לאחר פריצה נהדרת בין שניים של אוסקר סקאריונה, שהוציא רוחב שהגיע לאלי דסה. המגן בעט טיל שטוח, אך הכדור חלף סמוך לקורה ולא מצא את המסגרת.

למעשה, האירוע היחידי שנרשם בדפי הסטטיסטיקה הוא הכרטיס הצהוב של איתן טיבי דקה לסיום המחצית.

מחצית שנייהad0y7619

שתי הקבוצות עלו עם אותם הרכבים לחצי השני. בניגוד לפתיחה הסוערת של החצי הראשון, עם החזרה מחדרי ההלבשה מכבי נראה יותר מהוססת והתקשתה להגיע למצבים. טל בן חיים החלוץ היה הראשון לאיים על השער במחצית השנייה, אך לאחר אחד על אחד טוב הכדור שלו חמק החוצה.

ככל שהדקות נקפו אלקמאר היו אלו שלקחו את המשוכות של המשחק והגיעו למספר הזדמנויות מסוכנות מול השער, אך ראייקוביץ' היה במקום כדי למנוע מהכדור להכנס. שוטא ארבלדזה ביצע חילוף כפול בדקה ה-70 כשהכניס את נוסא איגיבור ואבי ריקן במקום של וידאר קיארטנסון ועומרי בן הרוש.

מכבי הגיעה להזדמנות נהדרת כשהאריס מדוניאנין חטף כדור באמצע המגרש, העביר רוחב לבן חיים שהחזיר לבוסני, אך הבעיטה של מקצה הרחבה חלפה סמוך לקורת השער. יוסי בניון נכנס עשר דקות לסיום, אך גם הוא קצר מלהושיע. מכבי מסיימת