מכבי 'שחר' ניצחה 0:2 את רמה"ש


פרי גיים

המחזור ה-13 בליגת העל לנוער זימן למכבי תל אביב 'שחר' משחק חוץ מעניין נגד עירוני רמה"ש באיצטדיון גרונדמן. לאחר התיקו ללא השערים במחזור הקודם נגד נתניה, הצהובים רצו לצאת לדרך חדשה נגד הקבוצה מהשרון. בשער של מכבי פתח עומר כץ שאשתקד עזר לרמה"ש לעלות ליגה, יחד עם גיא שטח שחיכה על הספסל להזדמנות שלו. 

מחצית ראשונה

עם פתיחת המשחק היו אלו המארחים שהכתיבו את הקצב. מצב מסוכן הגיע לפתח שערו של כץ, אך הצהובים הצליחו להיחלץ מהמצב עם עצירה מהקו של רוזנבוים ובעזרתו של המשקוף.

בשורה לא מועדדת הגיעה בדקה ה-15 כשעומר כץ נאלץ להיות מוחלף לאחר שנפגע בידו. חן עוזרי נכנס לעמוד בשערה של מכבי. מיד עם החילוף רמה"ש הגיעה להזדמנות נוספת לאחר שפאדי נאג'ר מעד בעת מסירה, אך החלוץ של המארחים מצא רק קורת השער של עוזרי. 

למרות שלא נראו טוב בחצי הראשון, הצהובים עלו ליתרון ראשון לאחר שכדור קרן של מכבי נחת על רגלו של פרינס תומאס שכבש מקרוב את השער. 0:1 בדקה ה-33. הקשר הצעיר ספג כרטיס צהוב לאחר שחגג עם הורדת חולצה. תומאס המשיך להיות במרכז העניינים לאחר שמהלך טוב של הצהובים הסתיים עם כדור שהשאיר לו אור דסה, אך עצירה טובה משוערה של המארחים מנע שער נוסף.

מחצית שנייה

בניגוד גמור לאיך שהחצי הראשון התחיל, מכבי פתחה נהדר את המחצית השנייה וכבר אחרי שלוש דקות מצאה את הרשת. חטיפה של עמית רוזנבוים הובילה את הכדור אל רון זמיר שבכדור נהדר מצא את דור גלילי. החלוץ דהר אל השער ולא התבלבל מול השוער בדרך ל-0:2.

בדקה ה-60 הכניס גיא צרפתי את תומר אלטמן למגרש במקומו של כובש השער פרינס תומאס, ועם החילוף הזה גם גשם שוטף החל לשטוף את המגרש.

שתי הקבוצות התקשו ליצור משחקים בגשם השוטף, אך הצהובים הציגו משחק הגנה לוחמני בהובלתו של הקפטן עמית רוזנבוים שהצליח לעצור פעם אחר פעם את התקפת המארחים. בדקה ה-75 עצר השופט את המשחק עקב הגשמים הרבים. לאחר 90 דקות, השחקנים של גיא צרפתי רושמים ניצחון חוץ חשוב לפני המשחק בשבוע הבא נגד מכבי פתח תקווה ברמלה.