מכבי והפועל כפר סבא נפרדו ב-1:1


פרי גיים

הסיבוב השני של ליגת העל נפתח במשחק של מכבי תל אביב אשר התארחה באיצטדיון 'לויטה' נגד הפועל כפר סבא. המפגש בסיבוב הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון צהוב 1:3 משערים של בן חיים החלוץ ובן בסט. למשחק הזה, שוטא ארבלדזה שינה שיטה כשפתח עם ברק יצחקי כחלוץ מתחת לוידאר קיארטנסון. גם דור מיכה והאריס מדוניאנין קיבלו את הקרדיט בהרכב.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה בצורה מהוססת את המשחק וכבר בדקות הראשונות הייתה חשופות לסכנה ליד השער של ראייקוביץ', שניהם נגרמו על ידי המושאל מאוויס צ'יבוטה, אך הצהובים הצליחו לשמור על הרשת שלהם נקייה.

בדקה ה-15 ההחלטה של ארבלדזה לשים את ברק יצחקי בהרכב קיבלה תמיכה בלוח התוצאות. החלוץ הוביל התקפה מתפרצת, הסיט את הכדור שמאלה לטל בן חיים החלוץ. טב"ח ביצע פעולת אחד על אחד נהדרת ובעט כדור חזק שנהדף רע על ידי קדוש, כשיצחקי ארב לטרף ודחק את הכדור פנימה. 0:1 למכבי.

מכבי לא הצליחה לייצר מומנטום מהשער שכבשה, והתקשתה מאוד לסכן שוב את השער של רן קדוש. בדקה ה-35 זה עלה לצהובים בספיגת שער לאחר החזרת כדור רעה של האריס מדוניאנין, כשאלי אלבז היה זה שבעט את הכדור מ-30 מטרים לרשת, כדור שהוסט לאחר שפגע בעומרי בן הרוש. 1:1 בלויטה.

מחצית שנייה

ארבלדזה עלה ללא שינויים לחצי השני, אך יכולת לא מספקת של מכבי הביאה את הגיאורגי לבצע שינוי לאחר 15 דקות משמימות, כשוידאר קיארטנסון פינה את מקומו לעדן בן בסט בדקה ה-60. למרות החילוף מכבי התקשתה למצוא את הקצב הנכון למשחק ודווקא כפר סבא הייתה קרובה לכיבוש מספר פעמים.

בדקה ה-72 ברק יצחקי פינה את מקומו לאוסקר סקאריונה, שחזר לאחר תקופה ארוכה מחוץ לסגל עקב פציעה. בדקה ה-78 מכבי הגיעה להזדמנות גדולה לאחר מהלך בעיטה של סקאריונה שנחסמה והגיעה לרגליו של בן בסט, אך החלוץ סחט עצירה גדולה מקדוש.

עשר דקות לסיום ארבלדזה שלח גם את יוסי בניון למערכה במקומו של האריס מודניאנין. חמש דקות לסיום מכבי איבדה גם את טל בן חיים החלוץ שספג כרטיס צהוב שני והורחק מהמשחק. בדקה ה-90 איתן טיבי היה קרוב להעניק ניצחון דרמטי למכבי, אך קדוש הדף את הניסיון וקבע חלוקת נקודת בין הקבוצות.