חג המכבים: מכבי ניצחה 0:1 את אשדוד. צפו בתקציר


פרי גיים

מכבי תל אביב אירחה את מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. הצהובים קיוו לצאת לדרך חדשה לאחר רצף משחקים לא משכנעים כשהאחרון שבהם היה במשחק הראשון בסיבוב השני נגד כפר סבא, שם סיימו הצהובים בשיוויון 1:1.

שוטא ארבלדזה חסר את טל בן חיים החלוץ שהורחק במחזור הקודם, ובמקומו עלה המאמן הגיאורגי עם מערך התקפי עם וידאר קיארטנסון, ברק יצחקי ודור מיכה בחוד.

מחצית ראשונה

המשחק החל עם קצב טוב של הצהובים שאף הגיעו פעמיים להזדמנויות קורצות סמוך לשער של ג'רפי, אך פעם המשקוף שהדף לגולסה ופעם השוער האורח שמרו על התוצאה ללא שערים.

לאחר מכן המשחק דעך ולמעט כרטיסים צהובים בשני הצדדים, לא נרשמו אירועים מיוחדים ליד השער והמחצית הסתיימה ללא שערים.

מחצית שנייה

שוטא ארבלדזה וג'קי אוואט לא ביצעו חילופים עם חידוש המשחק. מכבי היו הראשונים לסכן את השער כאשר נגיחה של ברק יצחקי ברחבה הגיעה לאייל גולסה שבעט חזק מתוך רחבת החמש, אך ג'רפי פרס את הגוף ומנע שער בטוח. בדקה ה-58, הסכר סוף סוף נפרץ. אלי דסה הרים כדור שהורד על ידי וידאר קיארטנסון, ונבעט על ידי ברק יצחקי מקרוב לרשת. 0:1 למכבי.

המשחק נמשך כשמכבי ממשיכה להכתיב את הקצב אך מתקשה להגיע למצבים, אך מן העבר השני אשדוד גם לא הגיעה למצבים מול ראייקוביץ'.

שוטא ביצע חילוף כפול בדקה ה-74 כשהכניס את יוסי בניון ונוסא איגיבור במקום של האריס מדוניאנין ווידאר קיארטנסון. הניגרי שרק נכנכס הגיע להזדמנות קורצת אל מול השער, אך ג'רפי שוב היה במקום. גם עדן בן בסט נכנס בדקות הסיום, אך התוצאה לא השתנתה. מכבי מנצחת בסיום 0:1 וחוזרת לרצף הניצחונות