מכבי ואשקלון נפרדו בתיקו ללא שערים


פרי גייםad0y3481

המחזור ה-12 בליגת העל זימן למכבי תל אביב משחק ביתי נגד הפועל אשקלון. השחקנים של שוטא ארבלדזה קיוו לצאת מהתקופה הרעה נגד נועלת הטבלה לאחר ההפסד לבני יהודה וההדחה מגביע הטוטו.

שוטא ארבלדזה עשה שינויים בהרכב במטרה למצוא שוב את מסלול הניצחונות, כשהוא מרכיב את אייל גולסה, האריס מדוניאנין ונוסא איגיבור בקישור, כאשר בחוד ההתקפה פתחו וידאר קיארטנסון, שגיב יחזקאל והקפטן למשחק הזה טל בן חיים החלוץ.

מחצית ראשונהad0y3262

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של הצהובים, שהגיעו להזדמנויות של קיארטנסון, יחזקאל ומדוניאנין אך לא הצליחו לחדור לרשת של דלה איינוגבה. אשקלון הסתגרה מאחור וניסתה לצאת להתקפות מתפרצות, כשפעם אחת רגל ארוכה של ראייקוביץ' מנעה מצב ודאי לשער.

האריס מדוניאנין היה המוציא לפועל העיקרי של מכבי, אך ארבע בעיטות שלו מקצה הרחבה לא הצליחו להביא את הישועה לגול הנכסף. את המחצית הראשונה סיימו מכבי ואשקלון ללא שערים.

מחצית שנייהad0y3108

שוטא ארבלדזה לא אהב את מה שהוא ראה בחצי הראשון וכבר עם העלייה מחדרי ההלבשה הכניס את דור מיכה במקומו של שגיב יחזקאל. הקשר הגיע להזדמנות טובה דקה לאחר חידוש המשחק, אך הכדור שקיבל כתוצאה מכדור קרן של מדוניאנין לא הקשה על איינוגבה שקלט את הכדור.

המאמן של מכבי הכניס את ברק יצחקי למשחק במקומו של האריס מדוניאנין, ולאחר מספר דקות גם נוסא איגיבור פינה את מקומו לטובת עדן בן בסט.

במשך 90 דקות לא הצליחו הצהובים לחדור את הבונקר של אשקלון, ובסיום מכבי רושמת תוצאה מאכזבת מאוד בבית נגד נועלת הטבלה. ביום חמישי מכבי תארח את דאנדלאק למשחק האחרון בשלב הבתים של הליגה האירופית, במטרה להעפיל אל השלב הבא.