התגעגענו: צפו בצמד של סקאריונה ב-1:2 על סכנין


פרי גיים
אחרי הניצחון בדרבי התל אביבי, ולאחר 3 ניצחונות רצופים בסך הכל בכל המסגרות, מכבי תל אביב הגיעה למשחק מול בני סכנין במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל. טל בן חיים הפצוע נותר מחוץ לסגל, אך מנגד אוסקר סקאריונה ודור מיכה חזרו להרכב הפותח שהציב ג'ורדי קרויף. מהעבר השני, היריבה הגיעה להתמודדות לאחר 9 משחקים רצופים בהם לא הפסידה. עלי עותמאן נותר מחוץ לסגל של סכנין, יובל אבידור פתח בחוד.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה את המשחק עם לחץ מאסיבי בחלק המגרש של סכנין. כבר בדקה ה-3 דסה הגביה אל הראש של יצחקי שנגח טוב אבל הכדור הוסט לקרן. 10 דקות עברו והתקפה מהירה הסתיימה עם מסירה של סקאריונה ליצחקי, שהפעם ניסה לסובב לפינה הרחוקה אבל קנדיל הדף. בדקה ה-15 הגיע שער של מכבי. הפעם יצחקי הסתנן לרחבה והשאיר בנגיעה לסקאריונה שמול השוער שלח לפינה הרחוקה ופנימה. מכבי לא הורידה את הרגל מהגז ובדקות הבאות המשיכה לסכן, אך בעיטות טובות של קיארטנסון ויצחקי נהדפו.

בדקה ה-30 סכנין איימה לראשונה על השער אחרי שזבידאת הרים מימין אבל נגיחה של אבידור חלפה מעל המסגרת של ראיקוביץ'. בדקה ה-42 מיכה ויצחקי החליפו מסירות, הקשר הגיע לאחד על אחד מול קנדיל אבל הבעיטה שלו היתה גבוהה מדי ופיספסה את המסגרת.

מחצית שנייה
גם 45 הדקות הבאות נפתחו עם לחץ של מכבי. בדקה ה-49 סקאריונה שלח את קיארטנסון, אך התערבות של פלאח מנעה מהאיסלנדי שער. דקה לאחר מכן גולסה הוכשל ברחבה ומכבי פנדל. יצחקי לקח אחריות, אבל הבעיטה שלו היתה גבוהה מדי וחלפה מעל המסגרת. בדקה ה-56 סכנין יצאה למתפרצת שהגיעה אל ספורי, ראיקוביץ' הגיב טוב והדף את הכדור החזק שלו. יוסי בניון נכנס כמחליף במחצית השניה, בדקה ה-72 הוא מצא את קיארטנסון שכבר אבל השער נפסל בגלל נבדל.

בהתקפה הבאה סכנין השיגה את השיוויון. אבידור קיבל את הכדור על סף הרחבה ומסר לז'אורז'יניו, הברזילאי המשיך עם הכדור ומול ראיקוביץ' שלח ברגל ימין לרשת. מכבי לא ויתרה ובדקה ה-78 החזירה לעצמה את היתרון. אלברמן הכניס מסירת עומק גאונית לסקאריונה, שהמשיך בקור רוח הישר אל הרשת של קנדיל. בדקה ה-90 סכנין איבדה את ספורי שספג צהוב שני לאחר עבירה על ריקן. מכבי הצליחה לשמור על היתרון, בדרך לניצחון הרביעי ברציפות בכל המסגרות ושלישי ברצף בליגה.