מכבי 'שחר' ניצחה 0:1 את מכבי פ"ת


פרי גיים

המחזור ה-14 זימן למכבי תל אביב 'שחר' מפגש עם מכבי פתח תקווה 'דוד עסיס' שנערך באיצטדיון רמלה. הצהובים שניצחו במחזור שעבר 0:2 על רמה"ש קיוו להמשיך את הכושר הטוב גם נגד המלאבס שנמצאו במקום השני בטבלה, שלוש נקודות מעל מכבי לפני המשחק.

המשחק היה פיקנטי מכמה בחינות כאשר אורי אוזן שאימן את הצהובים בטרום העונה הגיע כשהוא מאמן את פתח תקוה, וגם דור גלילי שהיה בהשאלה במלאבס בעונה שעברה פגש את חבריו לשעבר.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק טוב מאוד ושלטה במשחק מדקות הפתיחה. בדקה ה-18 הצהובים הגיעו להזדמנות נהדרת לאחר פריצה של דור גלילי שסחב איתו שני שחקנים, הוריד את הכדור אחורה לרחבת ה-16 שם חיכה אילון אלמוג שבעט חזק, אך תגובה טובה של אדיר רפאל מנעה שער ראשון במשחק.

עשר דקות לאחר מכן הצהובים עלו לראשונה על לוח התוצאות. כדור טוב של עמית רוזנבוים הגיע לדור גלילי עם הגב לשער. החלוץ ביצע סיבוב אדיר על הבלם שלו, חדר לרחבה ומזווית קשה ירה טיל לחיבורי השער. מכבי 'שחר' עולה ליתרון 0:1. 

האורחים ספגו מהלומה נוספת בדקה ה-33 כשתומר בנבנישתי ספג כרטיס צהוב שני לאחר תיקול ברוטלי על פאדי נאג'ר, וראה את הכרטיס האדום שסיים את דרכו במשחק.

לאחר ההרחקה מכבי השתלטה לגמרי על המשחק והגיעה למספר הזדמנויות נוספות של אילון אלמוג ורון זמיר, אך שוער המארחים בהצלות גדולות מנע מהיתרון לצמוח.

מחצית שנייה

האורחים ביצעו שני חילופים עם העלייה מחדרי ההלבשה, בעוד שגיא צרפתי עלה עם אותם 11 שחקנים שפתחו את המשחק. המחצית השנייה התנהלה כולה בשליטה של הצהובים, אך למרות החזקת הכדור לא נרשמו איומים מסוכנים על השער האורחים.

גיא צרפתי ניסה לעורר את השחקנים שלו כשהכניס למשחק את עדן קארצב, גיא שטח ונתנאל פרץ. הצהובים הגיעו להזדמנות מסוכנת מאוד בדקה ה-80 כשאור דסה הרים כדור נהדר לאילון אלמוג, אך הנגיחה של החלוץ פספסה במעט את המסגרת. בסיום המשחק מכבי 'שחר' רושמת ניצחון שני ברציפות, ובשבוע הבא תצפין כשתתארח אצל עירוני קרית שמונה.