טוטאל פוטבול: צפו במכבי ניצחה 1:4 את רעננה


פרי גיים
מכבי תל אביב הגיעה למשחק לאחר הניצחון 0:3 על בני לוד גביע המדינה בשבת האחרונה ובמטרה לשוב למסלול הניצחונות גם בליגת העל, במשחק במסגרת המחזור ה-17. אייל גולסה חזר לסגל ולהרכב של הצהובים, כאשר גם יוסי בניון ואבי ריקן המשיכו ב-11 שהעלה ג'ורדי קרויף. אוסקר סקאריונה, שעדיין לא כשיר נותר בחוץ. מהעבר השני, הפועל רעננה הגיעה לאחר 1:4 בגביע המדינה על מכבי אחי נצרת, אך גם לאחר שני הפסדי ליגה רצופים במסגרת הליגה. דור חוגי ומוחמד שכר הוצבו בחלק הקדמי של חיים של סילבס.

מחזור 17 – תקציר הניצחון על הפועל רעננה

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה של מכבי שהניעה את הכדור בצורה מסודרת. בדקה ה-8 גם הגיע השער. יצחקי השתחרר על סף הרחבה ומסר לבניון. הקשר המשיך עם בעיטה בנגיעה ומ-16 מטרים מצא את רשת של ינקו. שער בכורה לבניון בליגה העונה. הקשר המשיך לאיים על השער גם בדקות הבאות ושתי נגיחות שלו לאחר הגבהות של ריקן הלכו החוצה. בדקה ה-32 טל בן חיים חתך משמאל במהלך אופייני ובעט ברגל ימין, ינקו קלט. מכבי המשיכה לשלוט ובדקה ה-37 גם קיבלה שער שני. הפעם מהלך קבוצתי נהדר התחיל עם דסה שהקפיץ לקיארטנסון, החלוץ השאיר ליצחקי שמול השוער ירה כדור שטוח פנימה.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה בסערה. בדקה ה-51 יוסי בניון ירה מזווית אלכסונית לקורה והחוצה. דקה עברה ורעננה יצאה למתפרצת מהירה, רועי שוקרני הציב את מוחמד שכר באחד על אחד מול ראיקוביץ' והחלוץ שלח לפינה הרחוקה ופנימה. מכבי לא נבהלה ובדקה ה-54 כבר החזירה לעצמה את היתרון בן שני השערים. בן חיים ניסה להכניס את הכדור לרחבה, אבל שוקרני נגע בידו והשופט ליבוביץ' סימן על הנקודה הלבנה. בן חיים היה האיש שלקח את הבעיטה ובלי יותר מדי בעיות מצא את הרשת של ינקו.

בדקה ה-64 רעננה התקרבה לשער אחרי כדור חופשי של בבייב. שכר השתלט ובעט מ-4 מטרים אבל הצלה גדולה של ראיקוביץ' מנעה מהאורחים לצמק. מכבי לא הורידה את הרגל מהגז ובדקה ה-69 כבשה את הרביעי. בן חיים התרומם מעל ההגנה לכדור קרן של ריקן והוריד לקיארטנסון, שמקרוב המשיך לרשת. המארחת המשיכה לשמור על קצב גבוה, אבל עד לסיום בעיטות מסוכנות של ריקן, בניון (למשקוף) ובן חיים החלוץ לא נכנסו.