מכבי ת"א הפסידה 2:1 להפועל ב"ש


פרי גיים
4 מחזורים לסיום העונה, נפגשו הערב (שבת) מכבי תל אביב והפועל באר שבע בפעם הרביעית העונה. הצהובים אירחו את הדרומיים באיצטדיון בנתניה למשחק במסגרת המחזור ה-33, כאשר הפער בין השתיים עומד על 8 נקודות ובידיעה כי הפסד יבטיח ליריבה את תואר האליפות כבר הערב. שחקניו של ליטו וידיגאל הגיעו לאחר ה-1:3 על בני סכנין באמצע השבוע והמאמן בחר לבצע מספר שינויים כאשר יובל שפונגין, יוסי בניון וטל בן חיים החלוץ, שהחלים מפציעה, חזרו להרכב. מהעבר השני, האדומים באו לנתניה אחרי שניצחו את כל משחקיהם בפלייאוף עד להתמודדות. ברק בכר העדיף לפתוח בחוד עם בן שהר על חשבון אליניב ברדה. מאור מליקסון ואנתוני וואקמה שיתפו קיבלו את המקום ב-11 לצידו של החלוץ. 

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה מצד אמוצינאלית מצד שתי הקבוצות ועם לא מעט עבירות. בדקה ה-2 באר שבע איימה לראשונה על השער אחרי שנגיחה של שהר הלכה אל הידיים של ראיקוביץ'. הדקות הבאות התנהלו בעיקר במרכז המגרש, אך בדקה ה-22 האורחים קיבלו הזדמנות טובה בעקבות מסירה של ביטון לוואקמה אבל הצלה גדולה של ראיקוביץ' מנעה כיבוש. דקה אחת עברה ומכבי הענישה בצד השני. דאבל פס בין בניון לקיארטנסון פרץ את ההגנה האדומה ולבד מול השוער קיארטנסון לא התבלבל וגילגל פנימה. ב"ש ניסתה להשיג את השיוויון ובדקה ה-27 ביטון קיבל הזדמנות נהדרת לעשות זאת, אך מ-8 מטרים ירה החוצה. בהמשך המחצית הראשונה שתי הקבוצות המשיכו לבלות לא מעט בחלק המגרש של היריבה, בדקה ה-39 מסירת רוחב של בניון מצאה את מיכה שבעט בנגיעה מ-16 מטרים, אבל חיימוב היה במקום וקלט. 

מחצית שניה
המצב הראשון ב-45 הדקות האחרונות היה שייך לאדומים, שבדקה ה-53 ראו את שהר משתחרר ברחבה ומייצר בעיטה למרכז השער, ראיקוביץ' היה במקום והדף. בדקה ה-56 מיכה יכול היה לכבוש את השני אחרי שנשלח לאחד על אחד עם חיימוב, אבל הכדור שלו פגע בעמוד. בהתקפה הבאה באר שבע החזירה עם עונש משלה. אוחנה, שרק שנכנס כמחליף, מצא את מליקסון עם מסירה לתוך הרחבה, הקשר לא התבלבל ומול ראיקוביץ' שלח פנימה וקבע שיוויון. וידיגאל רענן את ההרכב הצהוב והחל לבצע חילופים כאשר יחזקאל נכנס במקום בן חיים החלוץ ומיקאל החליף את בניון, שזכה לתשואות מהקהל הצהוב. 12 דקות לסיום ראיקוביץ' ייצר עוד הצלה גדולה, הפעם אחרי שאוחנה נשלח לעומק וניסה להקפיץ מעל השוער, שהגיב מעולה ועצר. בדקה ה-83 יחזקאל כמעט כבש שער גדול עם בעיטה מפתיעה מ-20 מטרים, אבל לרוע מזלו זה פגע רק בעמוד. בדקה ה-89 ב"ש השיגה את השער השני. ברדה הגיע לאחד על אחד מול ראיקוביץ' שהדף, אבל אוגו הגיע ראשון לריבאונד ושלח כדור חד ושטוח פנימה.