מכבי ׳שחר׳ נכנעה לקריית שמונה 4:0



פרי
גיים

מחזור הסיום של העונה בליגת העל לנוער (מחזור 30), קבוצת מכבי ת״א ׳שחר׳ חזרה לאצטדיונה הביתי ברמלה כשאירחה את קריית שמונה. הצהובים הגיעו למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים וקיוו לשמור על הרצף במשחקם האחרון לעונה. גיא צרפתי ערך מספר שינויים בהרכב, שרון גבאי חזר אל עמדת המגן השמאלי, גם רון זמיר וניל גולדברג נכללו ב-11, דור גלילי ואילון אלמוג המשיכו לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי. ניצחון יבטיח למכבי את המקום השני בליגה בעוד שהקבוצה מהצפון תנסה לשמור על המקום הרביעי בטבלה.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בהזדמנות מסוכנת של האורחת, כבר בדקה ה-1 בעיטה על סף הרחבה כמעט והפתיעה, אך הכדור נבלם ע״י ההגנה ויצא לקרן. הלחץ של הצפוניים המשיך כשבדקה ה-12 כדור רוחב מסוכן כמעט ומצא את חלוץ היריבה, אך רוזנבוים הרחיק.
דקה עברה והצהובים היו קרובים לכיבוש, גולדברג העביר כדור רוחב מצוין מהאגף השמאלי אל אילון שבעט מעל השער. בדקה ה-16 גלילי קיבל כדור באגף הימני, החלוץ חתך לכיוון האמצע, עבר את המגן אבל הבעיטה עברה מעל המשקוף. 4 דקות עברו וק״ש הגיעו למצב קורץ כשחלוץ הקבוצה מצא עצמו מול הושער, עומר כץ, אך הבעיטה הלכה מעל השער. בדקה ה-35 הצפוניים כמעט ועלו ליתרון כשחלוץ הקבוצה קיבל כדור נהדר בתוך הרחבה, בעט בחופשיות אך כץ היה במקום והדף את המצב המסוכן. 3 דק׳ להפסקה תומר אלטמן קיבל כדור במרכז המגרש, התקדם ובעט מרחוק, שוער היריבה הדף ואיילון הגיע לריבאונד אך הכדור הלך מעל השער. על סף השריקה ק״ש עם מצב מסוכן נוסף שבעיטה מרחוק לא הפתיעה את כץ שהיה במקום.

מחצית שנייה

פתיחה סוערת של הקרייה, דקה מפתיחת המחצית (46) חלוץ היריבה קיבל כדור במרכז הרחבה התנער מהמגן ובעט פנימה. 1:0 לק״ש.בדקה ה-54 הצפוניים כמעט והכפילו את התוצאה, כדור רוחב טוב מהאגף השמאלי השאיר את חלוץ הקבוצה לבד שכבש, אך השער נפסל מעבירה ברחבה. בדקה ה-57 הצהובים נותרו ב-10 שחקנים כשעמית רוזנבוים קיבל את הכרטיס האדום לאחר תיקול במרכז המגרש והתגוששות עם שחקן היריבה. בדקה ה-62 מכבי כמעט חזרה למשחק עם פריצה נהדרת של גולדברג, דאבל פס נהדר עם אלמוג השאיר את גולדברג מול השוער שבעט לידיים שלו. דווקא אחרי לחץ צהוב, ק״ש הכפילה את התוצאה במתפרצת בדקה ה-64. כדור עומק הגיע אל קשר היריבה שנשאר לבד וגלגל פנימה, 2:0 ק״ש. בדקה ה-74 כמעט השלישי של הקרייה, בעיטה מרחוק מצאה את משקוף השער. בדקה ה-82 הגיע השלישי, קשר הקבוצה קיבל כדור באגף השמאלי ובעט מקצה הרחבה לפינה של השוער. 3:0 ק״ש. בדקה ה-89 ק״ש עם הרביעי, בעיטה מרחוק פגעה בהגנה והסיטה את הכדור מעל השוער פנימה, 4:0 ק״ש. התוצאה נשארה זהה בסיום.