צפו: 0:2 למכבי על חיפה בסמי עופר


פרי גיים

אחרי שאיבדו את תואר האליפות בשבת האחרונה, שחקני מכבי תל אביב יצאו למשחק חוץ בסמי עופר נגד מכבי חיפה. הצהובים, שבסוף החודש ישחקו בגמר גביע המדינה נגד בני יהודה, הצהירו כי היעד עד סוף העונה הוא לרשום רצף של ניצחונות שייתן הרבה רוח גבית לקראת הגמר.

מחזור 34 – 2016/17: 0:2 על מכבי חיפה בסמי עופר

המאמן ליטו וידיגאל פתח עם הרכב שונה מזה ששיחק נגד הפועל ב"ש. איתן טיבי, ששב מפציעה חזר להרכב של הצהובים לצידו של בן חיים. ריקן פתח בעמדת המגן הימני. רובן מיקאל שב לקישור על חשבונו של אלברמן.

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-4 רשם וידאר קיארטנסון גולאסו אחרי מבצע אישי נהדר בצד שמאל, חלף על פני דקל קינן ומזווית קשה כבש את הראשון של הצהובים. 0:1 למכבי. זה היה שערו ה-19 בליגה של קיארטנסון שמתקדם אל עבר תואר מלך השערים של העונה. 

גם בן חיים ניסה את מזלו בדקה ה-24 בבעיטה מ-17 מטרים. גלזר היה במקום כדי לעצור. דקה לאחר מכן גם בניון היה קרוב לכבוש כשגלזר שוב היה במקום לעצור בעיטה של הקשר מהאוויר. בדקה ה-40 הלחץ בהתקפה של הצהובים הניב את השער השני. בן חיים השתלט על כדור עומק בצד ימין, בן חיים ניסה לבעוט מזווית קשה, גלזר הדף לרגליו של ריקן, שבעט מ-6 מטרים וכבש את השני של הצהובים. בסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון 0:2.

מחצית שניה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב הצהובים. הצהובים המשיכו לשלוט בכדור בעוד מכבי חיפה ניסתה למצוא את השער של הצהובים במתפרצות אך ללא הצלחה. בדקה ה-63 יוסי בניון  פינה את מקומו לטובת אליאל פרץ. ההזדמנות הממשית הראשונה של מכבי במשחק הגיעה בדקה ה-70, אחרי  הרמה מעולה של דסה לראשו של קיארטנסון. החלוץ האיסלנדי נגח סנטימטרים מהמשקוף. 

שלוש דקות מאוחד יותר שוב ניסה קיארטנסון את מזלו בנגיחה מזווית קשה אך הכדור עלה מעל למשקוף. בדקה ה-79 ארון שוינפלד  נכנס במקומו של וידאר קיארטנסון שללא ספק היה מהמצטיינים על כר הדשא.

בדקה ה-90 נכנס מיכה על חשבונו של בן חיים אך זה לא שינה את התוצאה. מכבי רשמה ניצחון ראשון על מכבי חיפה בסמי העופר.