מכבי סיימה ב-1:1 מול טרנצ'ין. צפו בתקציר


מכבי תל אביב פתחה את ההכנות לקראת העונה הקרובה, והיום (ג') ערכו הצהובים את משחק האימון הראשון תחת ג'ורדי קרויף, שהסתיים ב-1:1 מול טרנצ'ין מהליגה הסלובקית הבכירה. המאמן נאלץ להסתדר עם סגל חסר, כששחקני הנבחרות השונות יצטרפו ביממה הקרובה למחנה האימונים.

צפו בתקציר ובתמונות: 

מי שערך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים הוא המגן השמאלי הצעיר, מתן בלטקסה, שהצטרף הקיץ. טרנצ'ין אגב היא היריבה שעשויה לפגוש את בני יהודה בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית במידה שתעבור את הסיבוב הראשון בהצלחה.

ההרכב הפותח: דניאל טננבאום; שון גולדברג, דן גלזר, דור פרץ, מתן בלטקסה; אליאל פרץ, תומר אלטמן, אוסקר סקאריונה, אילון אלמוג, יונתן כהן; ארון שוינפלד

מחצית ראשונה

הצהובים שלטו במשחק והיו הראשונים להגיע להזדמנות כבר בדקה ה-3, כשאוסקר סקאריונה פרץ לרחבה, חלף על פני שחקן הגנה ובעט שטוח לפינה. השוער הסלובקי היה במקום והדף. גם אילון אלמוג הגיע בדקה ה-11 למצב כיבוש אחרי שנגח  סמוך לעמוד כדור שהגביהה יונתן כהן.

מכבי המשיכה לחפש את השער הראשון,  בעיקר עם פעולות של אוסקר סקאריונה, אך התקשתה. איילון אלמוג, שנפצע אחרי תיקול עם השוער ברחבה, הוחלף על ידי עדן קארצב כבר בדקה ה-40.

מחצית השנייה

הרכב מחצית שנייה: דניאל פרץ,  יובל שפונגין, שרן ייני, פדי נג'אר, שון גולדברג, מרסלו

דוס סנטוס, עדן קארצב, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל, יונתן כהן, וידאר קיארטנסון

קרויף ערך לא מעט שינויים בהרכב שפתח את המחצית השנייה. בדקה ה-52 ניצל קטקוביץ' חטיפת כדור סמוך לרחבה של הצהובים ובעט אל בין חיבורי הקורות של פרץ. 0:1 לטרנצ'ין. 5 דקות לאחר מכן, פרץ הצליח למנוע מהסלובקים לעלות ליתרון נוסף אחרי שעצר מקו השער בעיטה של ברנקוס.

הצהובים ניסו למצוא את שער השיוויון ובדקה ה-75 השיגו אותו. שלומי אזולאי ניצל טעות חמורה של שוער טרנצ'ין ובעט מקרוב פנימה – 1:1. פדי נג'אר נפצע תוך כדי תיקול והוחלף על ידי תומר אלטמן בדקה ה-83. בדקה ה-91 יונתן כהן כמעט והכריע את המשחק עם נגיחה שפגעה במשקוף. 1:1 בסיום.