מכבי ת"א סיימה ב-0:0 מול נתניה


פרי גיים
אחרי שהבטיחה את מקומה בפלייאוף הליגה האירופית מכבי ת"א חזרה למסגרת המקומית. הצהובים אירחו הערב (ראשון) את מכבי נתניה למשחק במסגרת גביע הטוטו, שגם החל שבוע עמוס של 3 משחקים של מכבי במפעל. בדומה לניצחון על בני יהודה, גם הפעם ג'ורדי קרויף העלה הרכב שכלל את מרבית השחקנים שלא פתחו במשחק מול פאניוניוס ביוון. ההולנדי הציב מערך של 3 בלמים, כאשר בחלק הקדמי הוצבו ברק יצחקי, שגיב יחזקאל ויונתן כהן.

מהעבר השני, נתניה, שהפסידה 3:2 למכבי פ"ת במשחקה הקודם, הגיעה לאיצטדיון בנתניה על תקן העולה החדשה לליגת העל. ערן לוי הוביל את החלק הקדמי של היריבה, כאשר עוד בהרכב של המאמן סלובודן דראפיץ' ניתן היה למצוא את דן גלזר, בן צעירי והקשר ניקולס אלסק.

מחצית ראשונה
צהובים החלו את המשחק בצורה די מנומנת ומי שהגיעה ללא מעט הזדמנויות בפתיחה היא נתניה. למזלה של מכבי, השוער דניאל טננבאום גילה יכולת טובה ועם 3 הצלות טובות במצב של אחד על אחד מנע מהאורחים להשיג שער יתרון מוקדם. נתניה המשיכה לסכן את השער ובדקה ה-21 ערן לוי כמעט מצא את הרשת עם בעיטה מפתיעה מחצי מגרש, שחלפה מעל השער. בהמשך המחצית קצב המשחק של שתי הקבוצות נרגע מאוד, כאשר השוערים בשני הצדדים לא זכו ליותר מדי פעילות ליד השערים. האירוע הבולט היה פציעה של דור פרץ בראשו, אך השחקן הצעיר נחבש וחזר לדשא. רגע לפני ההפסקה, שגיב יחזקאל נשלח לעומק, אך יציאה טובה של השוער גולן אלקסלסי מנעה מהצהובים למצוא את הרשת. 

מחצית שניה
מכבי פתחה את המחצית השני בצורה נמרצת יותר וגם החלה לאיים על השער. בדקה ה-49 אבי ריקן ניסה את כוחו עם בעיטה ממרחק, שחלפה מעל השער. 7 דקות לאחר מכן יחזקאל קיבל כדור טוב בתוך הרחבה, אך הכדור לא "התלבש" על רגלו של הקשר ופיספס את המסגרת. בדקה ה-62 נתניה ייצרה התקפה מתפרצת, ריביירו חדר לרחבה משמאל אבל הבעיטה שלו נקלטה אצל טננבאום. בדקה ה-66 קרויף רענן את השורות עם חילופים כאשר אצילי, מיכה ושוינפלד נכנסו למשחק כמחליפים. 118 דקות לסיום מכבי השלימה את מכסת החילופים כשגם באטוקיו ובלטקסה עלו אל הדשא. בדקה ה-74 שוינפלד הגיע למצב טוב אחרי מסירה של ריקן, השוער הגיב טוב והדף עם הרגל. 8 דקות לסיום טננבאום שוב רשם עצירה טובה אחרי בעיטה חופשית מסוכנת של ניקולס אולסק. בתוך תוספת הזמן אבי ריקן קיבל הזדמנות להכריע את המשחק אחרי הדיפה לא טובה של השוער, אבל מ-10 מטרים בעט מעל השער. 0:0 בסיום.