מכבי תל אביב ׳שחר׳ ובית״ר ירושלים נפרדו בתיקו 1:1


פרי גיים
ליגת העל לנוער יצאה לדרך, מכבי תל אביב ׳שחר׳ אירחה את בית״ר ירושלים, שחזרה לליגה הראשונה, במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל לנוער לעונת 2017/18. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, שילב בהרכב הקבוצה שחקנים וותיקים: תומר אלטמן, אילון אלמוגותומס פרינס, אליהם הצטרפו מספר שחקנים חדשים: השוער דניאל פרץ ועמית גלזר.

מחצית ראשונה
הזדמנות ראשונה לבית״ר ירושלים בדקה ה-5, רועי פדידה התקדם לבדו לכיוון השער, אך מגן מכבי, נעם כהן, הגיע בזמן להרחיק את הכדור לקרן. בדקה ה-12 מצב מסוכן נוסף לירושלמים, פדידה מצא עצמו במצב טוב מול השער, החלוץ בעט החוצה.

 בדקה ה-16 בית״ר עלו ליתרון, עוזיאל פרדו נתן כדור רוחב לרועי פדידה שמקרוב דחק פנימה. 1:0 לבית״ר. 2 דקות עברו רועי פדידה, קשר ירושלים בעט החוצה ממצב טוב. דקה 23, הזדמנות טובה למכבי, תומס פרינס העביר כדור למרכז הרחבה, תומר אלטמן השתלט ובעט אך השוער היה במקום לקלוט. דקה 31 נתנאל פרץ ניסה את מזלו מרחוק אך הבעיטה הלכה החוצה. דקה 35 הצהובים מתל אביב כמעט השוו, פרינס הכניס כדור מצוין לאייל חן שבעט לפינה אך הכדור עבר סנטימטרים מהקורה. דקה עברה ועדן קארצב בעט מצוין מרחוק אך הכדור פגש את הקורה. דקה 42 כדור רוחב מצוין של אייל חן מצא את אילון אלמוג שבנגיעה דחק למסגרת, השוער היה במקום לקלוט. בדקות שעוברות מכבי משתלטת על קצב המשחק ומגיעה למצבים מסוכנים. 1:0 במחצית.

מחצית שנייה
המחצית נפתחה במצב מצוין למכבי, אלטמן קיבל כדור בקצה הרחבה, בעט לכיוון השער אך הכדור הלך מעל השער. בדקה ה-52 הלחץ השתלם, אלטמן הכניס כדור עומק מצוין לאילון אלמוג שבעט לפינה והכניע את הושער. 1-1.

 דקה 55 קארצב מנסה את מזלו מרחוק אך הכדור חומק החוצה. כדור קרן מצא את ראשו של תומס שנגח והחמיץ את המסגרת במעט. בדקה ה-61 מצב מסוכן ליריבה, רועי פדידה מצא עצמו לבד על סף הרחבה, הבעיטה שלו הלכה מעל השער. דקה 63 מכבי נשארת ב-10 שחקנים לאחר תיקול של רן ואתורי במרכז המגרש. הדקות עוברות והמשחק מתנהל במרכז המגרש ללא מצבים מסוכנים. דקה 86 הרמה טובה מהאגף השמאלי לכיוון הרחבה הורחקה על ידי ההגנה הירושלמית ומנעה כיבוש של מכבי. בדקה ה-90 בלבול בהגנה הירושלמית הניב למופלח שלאעטה שנכנס כמחליף מצב טוב מול השער, הוא דחק את הכדור אך ההגנה הסיטה לקרן. 1:1 בסיום.