מכבי תל אביב ׳שחר׳ הפסידה להפועל ראשון לציון 2:1


פרי גיים
מחזור 2 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ יצאה למשחק חוץ נגד הפועל ראשון לציון ׳יהודה׳. הצהובים הגיעו לאחר תוצאת תיקו במחזור האחרון. מנגד הכתומים הגיעו לאחר הפסד במחזור הפתיחה. מאמן מכבי, גיא צרפתי, המשיך לתת קרדיט לחלק הקדמי כשפתח עם אייל חן, נתנאל פרץ ואיילון אלמוג. בחוליית ההגנה תפסו את מקומם האחים התאומים עמית ותמיר גלזר. נתון מסקרן היה שצרפתי בחר לשחק עם 6 שחקני הרכב בשנתון 2000, השנתון השצעיר ביותר בנוער.

מחצית ראשונה
המצב הראשון במשחק היה שייך למכבי, דקה 8 תומר אלטמן מסר כדור לאייל חן באגף השמאלי, הקיצוני הרים כדור טוב לרחבה, פרינס תומס השתלט על הכדור ובעט מעל השער.

 בדקה ה-18 מצב מסוכן ליריבה, כדור חופשי שהורם למרכז ננגח לרוחב הרחבה, שחקן ההתקפה של הכתומים שהיה במקום בעט החוצה. דקה 20 ומכבי כמעט עולה ליתרון, הרמה טובה של אלטמן הורחקה על ידי ההגנה, אייל חן בעט למסגרת מסף הרחבה, אך הכדור נבלם על ידי ההגנה. דקה עברה ואלמוג מצא עצמו במצב מצוין מול השער, החלוץ בעט טוב לפינה אך השוער הדף את הכדור. דקה 24 כדור קרן של עדן קארצב כמעט ונכנס פנימה, אך השוער הציל מקו השער. דקה 26 ראשל״צ עולים ליתרון, כדור חופשי מסוכן לרחבה יצר בלבול בהגנה הצהובה, קשר הכתומים השתלט על הכדור ובעט פנימה. 1-0 לראשון לציון. 6 דקות והצהובים חזרו למשחק. איילון אלמוג שלח כדור עומק מצוין לאייל חן באגף השמאלי, הקיצוני חלף על פני שחקן ההגנה לכיוון המרכז ובעט בעיטה מסובבת לחיבורי השער, לשוער לא היה סיכוי. מכבי משווה ל 1-1. דקה 38, תומס השתלט על כדור על סף הרחבה, התנער מהמגן ובעט למסגרת, אך השוער היה במקום להדוף. 1-1 במחצית.

מחצית שנייה
דקה 51, הגבהה מצויינת של חן מצאה את ראשו של מופלח שלעאטה שנכנס כמחליף, הקיצוני נגח למרכז לכיוון אלמוג, שבעט מקרוב אך הכדור נבלם על ידי ההגנה.

 דקה 57, כדור קרן נוסף של קארצב כמעט ונכנס פנימה, הפעם הכדור פגש את משקוף השער. 3 דקות עברו והכתומים הגיעו למצב מסוכן, בעיטה מ-16 מטרים מצאה את דניאל פרץ מוכן, השוער קלט את הכדור. דקה 73 מצב מסוכן לראשון לציון, מסירה לא טובה בהגנת מכבי הגיעה אל שחקן התקפה של ראשון לציון, הוא בעט מרחוק סמוך לקורה. דקה עברה והצהובים כמעט כובשים, אלמוג קיבל מסירה על סף הרחבה, החלוץ בעט לכיוון השער אך הכדור עבר סנטימטרים מהקורה. דקה עברה והחלוץ הגיע למצב נוסף, כדור קרן הגיע אל ראשו, אלמוג נגח למסגרת אך שוער היריבה קלט. דקה 82 קארצב בועט מ-35 מטרים, אך השוער היה במקום להדוף. דקה 85 חלוץ היריבה מצא עצמו לבד מול דניאל פרץ, הוא גלגל את הכדור פנימה. 2:1 לראשון לציון. בתוספת ראשון לציון הגיעו למצב נוסף, חלוץ הקבוצה בעט סמוך לקורה. 2:1 בסיום לראשון לציון.