נקודה טובה: מכבי סיימה ב-0:0 מול ויאריאל


פרי גיים
מכבי תל אביב אירחה הערב (חמישי) את ויאריאל למשחק במסגרת המחזור ה-2 של של הבתים בליגה האירופית. הצהובים הגיעו להתמודדות במטרה להשיג נקודות ראשונות בקמפיין לאחר שספגו 1:0 מסלביה פראג במחזור הראשון. ג'ורדי קרויף בחר לערוך שני שינויים לעומת ה-11 שפתחו מול מכבי חיפה בליגה ומי שקיבלו את חולצת ההרכב היו טינו-סוון סושיץ' וניק בלקמן.

מהעבר השני, ויאריאל הגיעה להתמודדות אחרי שניצחה 1:3 את אסטנה במחזור הפתיחה. אצל הצוללת הצהובה נעשה שינוי על הקווים כשהמאמן החדש חאבי קאייחה הדריך לראשונה את הקבוצה. קאייחה הציב בחוד את צמד החלוצים המוביל שלו קרלוס באקה וסדריק בקאמבו, כשמאחוריהם הוצב מאנו טריגרוס,  אחד משחקני המפתח של ויאריאל.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה טוב את המשחק ובדקה ה-2 גם כמעט עלתה ליתרון אחרי שבאטוקיו הרים כדור חופשי, אבל קיארטנסון איחר במעט והשוער ברבוסה קלט. בדקה ה-9 בלקמן ניסה את כוחו בבעיטה חופשית מ-25 מטר אבל הכדור הוסט לקרן. בדקה ה-13 האורחת הגיע למצב מצויין אבל בעיטה של פורנאלס חמקה ליד העמוד של מכבי. ויאריאל המשיכה להיכנס לעניינים ובדקה ה-17 טריגורס סחט הצלה יפה מראיקוביץ'. הלחץ נמשך ובדקה ה-22 באבין שם גוף והציל בעיטה ממצב קורץ של באקה.

מכבי הצליחה להרגיע את הלחץ הספרדי ובדקה ה-32 באטוקיו גם ניסה את מזלו עם בעיטה ממרחק שלא מצאה את המסגרת. 6 דקות לפני ההפסקה ייני בעט לאחר ערבוביה ברחבה, אך לא התחבר טוב לכדור וזה חמק החוצה. עוד דקה עברה ודאבל פס יפה בין סושיץ' לעטר הסתיים עם בעיטה של האחרון סמוך לעמוד.

מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה מכבי קיבלה חצי הזדמנות לאחר בעיטת קרן אבל ההגנה הצליחה לנקות רגע לפני שבאבין הגיע לכדור. ויאריאל החזיקה מעט יותר בכדור אך בדקה ה-56 עטר ייצר בעיטה לא רעה שחלפה ליד הקורה. שעה מהפתיחה ויאריאל הגיעה למצב מצוין אחרי שבקאמבו מסר לבאקה ברחבה, שממצב קורץ לא הצליח לפגוע במסגרת. הספרדים המשיכו ללחוץ ושתי דקות לאחר מכן סוריאנו בעט מ-16 מטרים אבל ראיקוביץ' היה במקום וקלט.

בהמשך קרויף רענן את השורות וביצע שני חילופים כאשר עומר אצילי ודור פרץ נכנסו למשחק. ויאריאל ניסתה להשיג הכרעה ובדקה ה-76 כמעט מצאה שער אך בעיטה של קאסטייחו זיעזעה את הקורה של הצהובים. עד לסיום שתי הקבוצות ניסו למצוא את הרשת אבל ללא הצלחה. 0:0 בסיום.