צפו בצמד של קיארטנסון ובבכורה של עטר


פרי גיים
לאחר הניצחון במחזור הקודם נגד הפעועל קריית שמונה, מכבי תל אביב חזרה היום (שבת) לזירה המקומית לאחר פגרת הנבחרת. הצהובים אירחו את בני סכנין במגרשם הביתי, באצטדיון נתניה. ג׳ורדי קרויף נתן קרדיט כמו במחזור הקודם לשלישייה הקדמית הכוללת את ניק בלקמן, עומר אצילי ווידאר קיארטנסון. בנוסף המאמן ערך רוטציה בהרכב כשאבי ריקן תפס את עמדת המגן השמאלי ויובל שפונגין חזר לעמדת המגן הימני.

הקשר, טינו סושיץ׳, פתח לראשונה כשחקן הרכב. אלירן עטר וחוזה רודריגז החלו את המשחק על הספסל. מהעבר השני בני סכנין הגיעה במומנטום חיובי לאחר שניצחה בשני המחזורים הראשונים. מאמן הקבוצה, פליקס נעים, החליט לפתוח בחלק ההגנתי עם אברהם פאס ועלי עותמן. בחלק הקדמי המשיכו לקבל את הקרדיט עידן שמש ופיראס מוגרבי.

מחצית ראשונה
המשחק התחיל באופן שקול, דווקא בני סכנין הייתה הראשונה להגיע למצב מסוכן. בדקה ה-4 עלי עותמאן ניסה את מזלו מרחוק, הכדור הוסט על ידי ההגנה ופגע במשקוף השער.

לאחר 3 דקות הצהובים הגיעו למצב הראשון במשחק, כדור שהורחק על ידי הגנת סכנין הגיע לרגליו של ריקן שבעט מרחוק החוצה. בדקה ה-13 מוגרבי החל התקפה מתפרצת, החלוץ שחרר כדור עומק לעידן שמש שהעביר כדור רוחב מסוכן, ההגנה הצהובה הייתה במקום להרחיק את הסכנה. הדקות המשיכו לחלוף כשהמשחק התנהל באמצע המגרש כשהצהובים מניעים את הכדור. בדקה ה-29 מכבי הגיעה למצב מסוכן, סושיץ׳ שפתח לראשונה בהרכב, שחרר בעיטה אדירה מ-40 מטרים לכיוון חיבורי השער, קנדיל היה במקום להציל לקרן. 7 דקות עברו ושוב זה היה סושיץ׳ עם איום מרחוק למסגרת, הפעם קנדיל קלט את הכדור בידיו. בתוספת הזמן של המחצית הצהובים כמעט ועלו ליתרון, בלקמן קיבל כדור באגף הימני, התקדם לכיוון הרחבה ומסר כדור רוחב נהדר לייני שבנגיעה בעט למסגרת, קנדיל הציל את הכדור לקרן. 0:0 במחצית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה כשג׳ורדי בחר להכניס את שחקן הרכש החדש, חוסה רודריגז. מדובר בהופעת בכורה של הקשר הספרדי במדים הצהובים. המצב המסוכן הראשון במחצית השנייה היה שייך למכבי, מיכה מסר כדור לאגף השמאלי, שם הוא מצא את אצילי שהעביר כדור רוחב אל ריקן, המגן בעט מקרוב לרשת החיצונית. בדקה ה-59 הלחץ הניב פרי, פריצה נהדרת של סושיץ׳ ברחבה גרמה לבלבול בהגנת סכנין, הכדור בגיע אל קיארטנסון שגלגל פנימה. 0:1 למכבי.

3 דקות חלפו וסכנין כמעט ומצאה את השיוויון, מוגרבי קיבל כדור טוב במרכז, הוא בעט את הכדור לפינה, הכדור פגש את הקורה והלך החוצה. בדקה ה-72 הגיע השני. מיכה הכניס כדור עומק ששבר את הגנת סכנין, קיארטנסון נותר לבד מול קנדיל, החלוץ לא התבלבל וכבש את השני שלו. 0:2 למכבי. בדקה ה-77 אלירן עטר נכנס לבכורה המחודשת שלו במדים הצהובים כשהוא מחליף את אצילי. דקה 85 ראייקוביץ היה במקום להדוף בעיטה מסוכנת של ג׳אבר עטאא. בדקות הסיום מכבי ממשיכה להניע את הכדור ולהגיע למצבים מסוכנים.