מכבי הפסידה בטרנר 2:1 להפועל ב"ש


פרי גיים

מכבי תל אביב רשמה הערב את המפגש הראשון שלה העונה נגד הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. ג'ורדי קרויף נאלץ להתמודד עם מכת פציעות ובסגל חסר, וערך מספר שינויים מהמשחק בחמישי נגד אסטנה במסגרת הליגה האירופית, כשאבי ריקן פתח בקישור לצידם של ייני ובאטוקיו. עומר אצילי שב לשלישייה הקדמית לצידם של בלקמן וקיארטנסון.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח באופן שקול, כשההזדמנות הראשונה הייתה של באבין בדקה ה-5 בנגיחה מתיבת החמש שנעצרה אצל השוער. מנגד בדקה ה-8 מצא ראדי את הקורה של ראייקוביץ'.

בדקה ה-21 הפועל ב"ש נותרה בעשרה שחקנים אחרי שחאתם עבד אלחמיד הכשיל את קיארטנסון סמוך לרחבה וראה את הכרטיס הצהוב השני. מכבי השתלטה על המשחק אבל התקשתה להגיע למצבים. ב"ש מנגד ניסתה למצוא את השער במתפרצות גם כן לא הצלחה. בסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים. 

מחצית השנייה

מכבי עלתה ללא שינויים בהרכב. הצהובים לחצו משריקת הפתיחה. בדקה ה-60 קיארטנסון נגח סמוך לקורה של גורש שהצליח להדוף. באותה הדקה הספיק גם אצילי לנגוח כדור סמוך לקורה של גורש.

בדקה ה-62 טוני וואקאמה כבש במתפרצת אחרי בעיטה מ-16 מטרים לקורה ופנימה.0:1 לב"ש. מיד אחרי השער ערכו הצהובים חילוף: אלירן עטר נכנס במקומו של אבי ריקן. בדקה ה-68, ב"ש עלתה ליתרון 0:2 משער שם בן סהר שכבש מתוך הרחבה אחרי התקפה מצד ימין. 

מכבי המשיכה לנסות למצוא את השער המצמק ובדקה ה-89 עומר אצילי כבש בבעיטה מ-16 מטרים לפינה הימנית של גורש והשאיר את הצהובים בתמונה. השופט הוסיף 5 דקות תוספת זמן אך מכבי התקשתה להשיג את שער השיוויון ובסיום רשמה הפסד שני העונה בליגה.