יופי ילד: 0:1 למכבי על רעננה, שער ניצחון לאור דסה


פרי גיים
אחרי החמישיה על הפועל עכו במחזור האחרון, הפסד לאסטנה בליגה האירופית ורגע לפני פגרה בת כ-3 שבועות, מכבי ת"א התייצבה הערב (ראשון) באיצטדיון בנתניה. הצהובים התארחו אצל הפועל רעננה למשחק במסגרת המחזור ה-10 של ליגת העל. ג'ורדי קרויף שמר על הרכב דומה לזה שפתח מול אסטנה, כאשר עומר אצילי קיבל הפעם את הקרדיט ב-11 על חשבון ניק בלקמן. אור דסה הצעיר פתח פעם נוספת בהרכב. מהעבר השני, רעננה הגיע עם המאמן החדש מנחם קורצקי שהובא במטרה לחלצה מהמקום האחרון בליגה. קורצקי בחר לפתוח עם שמעון אבוחצירה וג'ורדן פושה בחוד, כאשר מאחוריהם הוצבו שניר שוקר ומוחמד שכר. 

מחצית ראשונה
המצב הראשון במשחק היה שייך לרעננה כשבדקה ה-6 פושה חטף כדור והתקדם לעבר השער, אך הדיפה של ראיקוביץ' שלחה את הכדור לקרן. מכבי נכנסה למשחק ובדקה ה-10 עלתה ליתרון עם שער הבכורה של אור דסה. זה התחיל עם כדור חופשי אדיר של עטר מ-30 מטרים, לצערו זה פגע רק בקורה אבל ניתז לדסה שבנגיעה אחת המשיך מ-9 מטרים לרשת.

הדקות הבאות של המחצית התנהלו בצורה די רדומה, כשמכבי איפשרה לרעננה להחזיק לא מעט בכדור. בדקה ה-20 עדי נמני ניסה את כוחו בבעיטה ממרחק, שלא ממש איימה על המסגרת. 13 דקות עברו ונמני שוב הגיע למצב טוב ברחבה, אבל פעולה טובה של ראיקוביץ' עצרה אותו ומנעה שיוויון. בדקה ה-37 עומר אצילי נאלץ לצאת לאחר שנפצע וניק בלקמן נכנס במקומו. 4 דקות לפני ההפסקה קיארטנסון קיבל הזדמנות לא רעה לכבוש לאחר כדור קרן אבל בעט בנגיעה החוצה. 

מחצית שניה
אחרי שרבע השעה הראשונה של החצי השני נפתחה בצורה מנומנת מכבי התעוררה מעט בדקה ה-60 עם בעיטות של בלקמן ועטר שנעצרו אצל השוער קוסיצקי. קרויף ביצע חילוף כאשר בן חיים נכנס במקום ייני ומכבי עברה למערך של 3 בלמים. בדקה ה-68 ריקן ניסה להפתיע עם בעיטה מהאויר שחלפה מעל המשקוף.ה3 דקות לאחר מכן גם רעננה איימה על השער, אך כדור של שוקרני מ-20 מטרים לא מצא את המסגרת. בדקה ה-79 פושה קיבל הזדמנות טובה כשנגח מ-10 מטרים אך זה חלף ליד העמוד. מכבי התרכזה במגננה, אבל בדקה ה-87 יצאה למתפרצת בסיומה בעט בלקמן מתוך הרחבה – ומעל השער. 0:1 למכבי בסיום.