0:0 בין מכבי ת"א ומכבי פ"ת


פרי גיים

אחרי שני משחקי ליגה ללא ניצחון, מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ באצטדיון המושבה נגד מכבי פ"ת, בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תרחיק את הצהובים מהמוליכה הפועל ב"ש. 

המאמן, ג'ורדי קרויף, ערך שינוי אחד בהרכב מזה שפתח במשחק נגד ויאריאל כשחוסה רודריגס שב להרכב על חשבונו של דור פרץ.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק בשליטה מוחלטת ובדקה ה-6, אבי ריקן רשם הזדמנות ראשונה אחרי מהלך קבוצתי נהדר שהסתיים במסירה של בלקמן לריקן שבעט מ-10 מטרים, צחי גיגי הדף. טיבי כמעט וכבש דקה לאחר מכן במספרת מכדור קרן. 

מכבי המשיכה לשלוט במשחק ולרשום עוד הזדמנויות של ריקן ובלקמן, אך התקשתה למצוא את שער היתרון. בסיום המחצית שתי הקבוצות ירדו ללא שערים.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-52 בלקמן היה הראשון לנסות בעיטה לשערו של גיגי אחרי הנעת כדור יפה של הצהובים מצד שמאל של המגרש למרכז. הכדור חמק מעל למשקוף. בדקה ה-57 ארון שוינפלד פינה את מקומו לטובת וידאר קיארטנסון. קרויף ביקש להוסיף עוד מחץ בחלק הקידמי ובדקה ה-65 הכניס את יצחקי על חשבונו של ריקן. 

מכבי ניסתה להגיע למצבים אך דווקא פ"ת רשמה הזדמנות קורצת כבריק נעצר מול ראייקוביץ' אחרי כדור רוחב שקיבל ברחבה. בדקה ה-77 אלירן עטר הצטרף גם הוא למשחק על חשבונו של חוסה רודריגס. מכבי עברה לשחק עם ארבעה חלוצים.

בדקה ה-80 הצהובים רשמו הזדמנות כפולה. הראשונה הייתה של עטר שבעט מהאוויר כדור ברחבה שפגע באחד משחקני ההגנה ויצא לקרן. לאחר מכן יצחקי ניסה גם הוא בעיטה מהאוויר אחרי הדיפת כדור בתוך הרחבה לרגליו. הכדור חמק מהמשקוף. מכבי עוד ניסתה ללחוץ עד לשריקת הסיום אך לא מצאה את השער ונפרדה בתיקו 0:0 שני ברציפות בליגה. בחמישי ייפגשו הצהובים את הפועל ב"ש בגמר גביע הטוטו.