מכבי ׳שחר׳ גברה 0:1 על הפועל ניר רמה״ש


מחזור 11 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ התארחה אצל הפועל ניר רמת השרון באצטדיון גרונדמן במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-8 בטבלה, מנגד רמת השרון הגיעו למפגש מהמקום ה-12 בטבלה. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אור דסה שחזר לסגל, איילון אלמוג וויליאם אגדה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, עמית מרדכייב, אלון שטרוזברג, פאדי נג׳אר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, עדן קארצב, פרינס תומס, אור דסה, אילון אלמוג, וויליאם אגאדה.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח במצב למארחים, חלוץ היריבה ניסה את מזלו כבר בדקה ה-2, אך הכדור נבלם על ידי ההגנה הצהובה.שתי דקות חלפו ובעיטה נוספת של רמת השרון אל עבר השער, הפעם דניאל פרץ עם הצלה נהדרת והכדור יצא לקרן. 20 הדקות הראשונות של המשחק התקיימו בעיקר במרכז המגרש, שתי הקבוצות מניעות את הכדור ולא מגיעות למצבים מסוכנים. בדקה ה-25 רמת השרון עם מצב מסוכן, בעיטה מרחוק מצאה שוב את פרץ מוכן להרחיק את הסכנה. מאותה הדיפה הצהובים יצאו למתפרצת, אגדה קיבל את הכדור באגף הימני, העביר בחוכמה את הכדור לאילון אלמוג שהיה באגף השמאלי, החלוץ השאיר לעדן קארצב שבעט בעוצמה מרחוק אך שוער היריבה הדף את הכדור בקצות האצבעות והציל שער בטוח. בדקה ה-32 הזדמנות נוספת למכבי, אגדה העביר כדור לאגף הימני שם הוא מצא את אלמוג, החלוץ הרים אל עבר הרחבה, שם הוא מצא את פרינס שהשתלט על הכדור ובעט מעל השער. בדקה ה-38 זה כמעט נכנס, אלמוג בעט בעיטת וולה למסגרת אך שוב השוער הצליח להדוף את הכדור לקרן ולשמור על התוצאה מאופסת. דתי שקות חלפו ושוב הצהובים עם הזדמנות מצויינת, דסה הכניס כדור עומק נהדר לאגדה שהיה לבד מול השוער, אך הבעיטה שלו חלפה סנטימטרים מהקורה והחוצה.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה בשליטת הצהובים, שהניעו את הכדור ושלטו בקצב המשחק. בדקה ה-55 זה השתלם. עדן קארצב החל במהלך, הקשר התקדם לכיוון הרחבה והכניס כדור עומק נהדר לתומס שמול השוער לא התבלבל והכניס את הכדור לרשת. 0:1 למכבי. לאחר 4 דקות שוב מהלך מצוין של מכבי, קארצב שוב פרץ נהדר במרכז המגרש והנכיס כדור לדסה שהיה באגף הימני, הקיצוני השאיר לתומס שבנגיעה גלגל את הכדור סמוך לקורה. הדקות חולפות ורמת השרון מנסה לחזור למשחק אך ללא הצלחה. ההגנה הצהובה עומדת במקום ובולמת את ההתקפות של הקבוצה מהשרון. בדקה ה-75 ניסיון למארחת, קשר הקבוצה ניסה את מזלו מרחוק אך הכדור הלך החוצה. אייל חן שנכנס כמחליף עושה עבודה טובה באגף השמאלי, בדקה ה-80 חן פרץ באגף חלף על פני שחקן הגנה והרים כדור למרכז, אך הכדור חלף על פני כולם ויצא החוצה. בדקה ה-90 כדור חופשי מסוכן של רמת השרון נבלם על ידי ההגנה הצהובה שהרחיקה את הסכנה. גם בסיום התוצאה נשארה 0:1 למכבי. הצהובים עם עוד משחק טוב רושמים ניצחון שלישי ברציפות. בשבת הצהובים יארחו את מכבי נתניה שנמצאת במקום הראשון בטבלה.