סוגרים סיבוב: מכבי ׳שחר׳ גברה 1:3 על הפועל קריית שמונה


מחזור 15 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ יצאה למשחק חוץ בקריית שמונה במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-4 בטבלה עם חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, מנגד קרית שמונה הגיעו למפגש מהמקום ה-11. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אילון אלמוג, אור דסה וויליאם אגדה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, נעם כהן, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, יואב הופמייסטר, תמיר גלזר, תומר אלטמן (ק), פרינס תומאס, אור דסה, אילון אלמוג, וויליאם אגאדה.

מחצית ראשונה
המשחק התחיל בצורה טובה לזכות הצהובים. כבר בדקה ה-3 מצב ראשון למכבי. אילון אלמוג הרים כדור נהדר לרחבה, ויליאם אגדה היה ברחבה, החלוץ נגח אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-7 פרינס תומס מצא עצמו חופשי במרכז הרחבה, אך הבעיטה שלו הלכה מעל השער. שני מצבים מצויינים בפתיחת המשחק לא הניבו פרי. בדקה ה-18 שני מצבים רצופים לצהובים, אלמוג הכניס פס לעומק, שם הוא מצא את אלטמן, הקשר בעט לשער, אך שוער היריבה הדף את הכדור, לאחר ההדיפה תמיר גלזר השתלט על הכדור מחוץ לרחבה וגם הבעיטה שלו נהדפה על ידי שוער קרית שמונה.

בדקה ה-27 בניגוד למצבים על הדשא דווקא קרית שמונה עולה ליתרון, איבוד כדור בחצי המגרש של מכבי הוביל למתפרצת עם יתרון מספרי לקריה, המקומיים הצליחו להבקיע ולעלות ליתרון. 0:1 לקרית שמונה. בדקה ה-37 הרמה מהאגף הגיעה אל הרחבה, ראש צהוב עלה לנגוח אך הכדור לא סיכן את השער. בדקה ה-43 הגיע השיוויון! אילון אלמוג עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה מצאה את שוער קרית שמונה לא מוכן, הכדור נכנס פנימה, הצהובים משווים את התוצאה ל- 1:1. כך גם הייתה התוצאה במחצית.

מחצית שנייה
בפתיחת המחצית השנייה הזדמנות קורצת לצהובים, בדקה ה-46 מופלח שלעאטה שנכנס כמחליף מצא עצמו במצב של אחד על אחד עם השוער, אך הקשר לא הצליח לכבוש מהמצב המצוין. חלפו 4 דקות, וקריית שמונה הגיעו למצב מסוכן.

לאחר טעות בהגנה קרית שמונה הגיעו למצב מצוין מול דניאל פרץ, המקומיים לא הצליחו לככבוש והתוצאה נשארה זהה. בדקה ה-52 הצהובים הגיעו למצב נוסף, כדור עומק של אלטמן מצא את אגדה שמזווית קשה לא הצליח למצוא את המסגרת. בדקה ה-55 הגיע המהפך, כדור חוץ הגיע אל אגדה השתלט על הכדור עם החזה ומיד בעט, הכדור הפתיע את השוער ונכנס פנימה. 1:2 למכבי.

בדקה ה-60 תמיר גלזר ניסה את מזלו מ-25 מטרים אך הכדור לא מצא את המסגרת והלך החוצה. בדקה ה-69 הגיע השלישי! שלעאטה עם בעיטה מ-20 מטרים מכניע את השוער ומעלה את הצהובים ליתרון 1:3. בדקה ה-73 מצב נוסף למכבי, אילון אלמוג עם מסירת רוחב טובה לרחבה, אור דסה נגח ממרכז הרחבה, אך השוער קלט את הכדור. בדקה ה-82 הזדמנות נוספת לצהובים, הפעם גלזר ניסה את מזלו מרחוק, הכדור חלף קרוב למסגרת. בדקה ה-92, ממש לפני השריקה, אייל חן שנכנס כמחליף מצא עצמו חופשי ברחבה, אך הבעיטה שלו הלכה מעל המשקוף. תוצאת הסיום 1:3.