צפו בתקציר: 0:4 למכבי על הפועל חיפה, צמד לרודריגס.


פרי גיים
מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לאיצטדיון בנתניה ואירחה את הפועל חיפה במשחק צמרת מסקרן במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל. הצהובים הגיעו למשחק מהמקום השלישי בטבלה ולאחר הפסד 1:0 להפועל רעננה בשבוע שעבר. המאמן ג'ורדי קרויף ביצע מספר שינויים ב-11, כשאלי דסה שהחלים מפציעה פתח בהרכב ובקישור קיבלו את הקרדיט חוסה רודריגס ואבי ריקן. בחלק הקדמי הוצבו הפעם ניק בלקמן וארון שוינפלד.

מהעבר השני, חיפה דורגה ערב המחזור במקום הרביעי ובמחזור הקודם גברה 0:2 על מכבי נתניה. מהסגל של ניר קלינגר נעדר הפעם ראדו גינסארי המושעה, אך מי שחזר ל-11 היה שמואל שיימן. אלון תורג'מן ועדן בן בסט הובילו את החוד האדום. 

מחצית ראשונה
עם דחיפה מאיצטדיון מלא באוהדים צהובים מכבי החלה את המשחק עם שליטה בכדור ובדקה ה-6 גם איימה לראשונה על השער עם נגיחה של שוינפלד שחלפה מעל המשקוף. דקה עברה וגם ריקן הגיע למצב לא רע, אך מ-15 מטרים בעט גבוה מדי. הצהובים המשיכו להיראות טוב ובדקה ה-13 גם עלו על הלוח. מיכה הוציא התקפה מהירה ומצא את ריקן בשמאל. הקשר המשיך עם הגבהה אדירה אל הראש של בלקמן שמ-9 מטרים נגח מצוין לרשת. 0:1 למכבי.

בדקות הבאות החיפאים החלו לצאת יותר קדימה והמשחק התאזן, כאשר שתי הקבוצות לא ממש מאיימות על השער. אלא שמהלך קבוצתי אחד של מכבי הביא לה את השער השני בדקה ה-32. זה התחיל עם חילופי מסירות בין דסה לבלקמן בסיומן החלוץ הסיט לאחור ורודריגס ירה כדור פנטסטי מ-18 מטרים לחיבורים של שטקוס חסר האונים. 0:2 למכבי. הצהובים המשיכו לחפש את המסגרת של האורחת ובהמשך המחצית עוד שתי בעיטות של ריקן הלכו לעברה, אך לא היו מספיק מדוייקות. רגע לפני ההפסקה מיכה הכניס כדור נהדר לרודריגס, שיישר בנגיחה למרכז, אך שוינפלד פיספס את הכדור בסנטימטרים. 

מחצית שניה
גם המחצית השניה החלה עם הרבה אנרגיות של מכבי ובדקה ה-50 ריקן גם הגיע למצב טוב לאחר שעבר יפה שחקן הגנה אחד, אך ברגל ימין בעט מעל השער. בדקה ה-56 הגיעה עוד הזדמנות קורצת לאחר התקפה מתפרצת טובה מאוד בסיומה דווקא איתן טיבי חדר לרחבה, אך הכדור שלו חלף מעט מעל המשקוף. 5 דקות עברו והצהובים כבר השיגו את השלישי. דסה הנהדר שוב הוביל מתפרצת, מסר לבלקמן שפעם שניה במשחק השאיר לרודריגס שגילגל את השני שלו. 0:3 למכבי. קרויף החל לרענן את השורות וחבדקה ה-68 רודריגס זכה לתשואות מהקהל כשהוחלף בכריסטיאן באטוקיו. חיפה ניסתה להשיג שער מצמק ובדקה ה-73 גם כמעט עשתה זאת אחרי שראיקוביץ' הדף בעיטה ממרחק, תורג'מן הגיע לריבאונד אך שלח אותו מעל המסגרת. מכבי לא הסתפקה בשלישיהיה ובדקה ה-83 כבשה עוד אחד. הצהובים יצאו לעוד מתפרצת חדה, עטר בעט פעם אחת, שטקוס רק הדף ודוידזאדה, שנכנס כמחליף כמה דקות קודם לכן, שלח פנימה את הרביעי. 0:4 ענק למכבי בסיום.