מכבי ׳שחר׳ גברה 0:3 על בני יהודה


מחזור 18 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ אירחה את בני יהודה במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-2 בטבלה עם שמונה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים, מנגד יהודה הגיעו למפגש מהמקום ה-11 כשבמאזנם 2 ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם נתנאל פרץ, מופלח שלאעטה ואילון אלמוג.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, יואב הופמייסטר, פרינס תומאס, מופלח שלאטה, נתנאל פרץ ואילון אלמוג.

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה של המשחק נפתחה בעצלתיים, שתי הקבוצות לא מרבות להגיע למצבים מול השער. מכבי הם אלה ששולטים בקצב המשחק ומניעים את הכדור בחופשיות. בדקה ה-20 הגיע המצב המסוכן הראשון במשחק והוא היה שייך לצהובים, יואב הופמייסטר הכניס כדור מעל ההגנה אל נתנאל פרץ, הקיצוני ניסה לבעוט בבעיטת מספריים אך הכדור לא התלבש והלך החוצה.

בדקה ה-30 תמיר גלזר הכניס כדור עומק לאגף הימני, נתנאל פרץ פרת לרחבה והכניס כדור רוחב לאילון אלמוג אך הגנת בני יהודה הצליחה להרחיק את הסכנה. מאותו כדור קרן ההגנה הכתומה הרחיקה את הכדור ומסף הרחבה פרץ בעט מהאוויר החוצה. הדקות חולפות והמשחק ממשיך להתנהל ברובו במרכז, החניכים של גיא צרפתי ממשיכים ללחוץ ולהניע את הכדור.

ממש לפני השריקה למחצית הצהובים עולים ליתרון, לאחר מאבק של פרינס תומס על הכדור על ההגנה הכתומה, הקשר השתלט על הכדור והקשית כדור חכם מעל ההגנה היישר אל נתנאל פרץ שהיה במצב של אחד על אחד מול השוער, הקיצוני בעט את הכדור בחוזקה, הכדור ניתז מהשוער אל מגן בני יהודה ופנימה, 0:1 למכבי. כך גם נשארה התוצאה עד השריקה למחצית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו סיום הראשונה, בדקה ה-50 הגיע השני, עמית גלזר קיבל כדור בצד ימין, המגן התקדם לכיוון הרחבה, חלף על פני שני שחקני הגנה והעביר רוחב למרכז, מופלח שלאעטה היה במקום לבעוט בנגיה לחיבורי השער. 0:2 למכבי.

הלחץ הצהוב ממשיך, בדקה ה-55 שלאעטה פרץ נהדר באגף השמאלי ומסר אל אלמוג שבנגיעה בעט החוצה. דקה החלפה ובני יהודה הגיעו למצה המסוכן הראשון שלהם במשחק, הרמה מהאגף הימני מצאה את ראשו של דני עאמר שנגח מקרוב למשקוף השער והחוצה. בדקה ה-58 תומס ניסה את מזלו מרחוק אך שוער היריבה קלט את הכדור. בדקה ה-70 וזה כמעט השלישי, אייל חן שנכנס כמחליף באגף השמאלי, הרים כדור מצוין לרחבה, אלמוג נגח את הכדור למסגרת אך שוער היריבה הדף את הכדור לקרן. מאותה קרן הכתומים יצאו להתקפה מתפרצת מסוכנת, פאדי נג׳אר הרחיק את הסכנה מתוך הרחבה.

בדקה ה-74 אלמוג חטף כדור במרכז המגרש והתקדם לרחבה ובעט לפינה הרחוקה, השוער הדף את הכדור לרגלי תומס שמסר שוב לאלמוג, החלוץ חלף על פני השוער שהכשיל אותו, פנדל לזכות הצהובים. אלמוג ניגש לבעוט ולא התבלבל, 0:3 למכבי. בדקה ה-82 יונס ג׳ברין שנכנס כמחליף פרץ האגף הימני וחתך לכיוון המרכז, הקיצוני ניסה לבעוט מרחוק אך הכדור נבלם והשוער היריבה קלט את הכדור. בדקה ה-86 אלמוג דהר קדימה באגף הימני והעביר לסהר ברמי שנכנס כמחליף, הקשר בעט לשער אך הכדור נבלם על ידי ההגנה הכתומה. התוצאה נשארה בסיום 0:3 למכבי.