מכבי ׳שחר׳ נכנעה 1:0 להפועל רעננה


מחזור 19 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ יצאה למשחק חוץ ברעננה במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-2 בטבלה עם תשעה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, מנגד הפועל רעננה הגיעו למפגש מהמקום ה-4 בטבלה. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אילון אלמוג, אייל חן ורווה אסייג.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, יואב הופמייסטר, תמיר גלזר, תומר אלטמן, פרינס תומאס, אילון אלמוג, אייל חן ורווה אסייג.

מחצית ראשונה
המשחק ברעננה החל כשתנאי המגרש קשים מהרגיל. הגשם שיבש את תנאי המגרש בו הצטברו  שלוליות מרובות המקשות על הנעת הכדור. בדקה ה-2 רעננה הגיעו למצב הראשון, כדור קרן הוגבה אל עבר הרחבה, חלוץ רעננה נגח את הכדור גבוה מעל השער.

רבע השעה הראשונה חלפה ללא מצבים מסוכנים לשתי הקבוצות. המגרש הרטוב מקשה על התנהלות המשחק, שתי הקבוצות מנסות לשחק בכדורי גובה ופחות משחק מסירות על הדשא עקב תנאי המגרש. בדקה ה-24 אירוע ראשון במשחק, לאחר בלבול בחלק האחורי של הצהובים חלוץ רעננה השתלט על כדור והוכשל ברחבה על ידי דניאל פרץ.

יואב תומר ניגש לבעוט את הפנדל, החלוץ בעט לפינה הימנית, דניאל פרץ היה במקום להדוף את הכדור, תומר בעט את הריבאונד לקורה. מכבי מצליחה לשמור על התוצאה מאופסת. שתי דקות חלפו ושוב רעננה עם מצב מסוכן, תומר בעט מסף הרחבה מעל משקוף השער. בדקה ה-40 מצב מסוכן למכבי, בעיטה חופשית של תומר אלטמן חלפה מעל משקוף השער. המחצית לא התעלתה ליכולת גבוהה, התוצאה נשארה 0:0.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך לראשונה, המשך ממשיך להיוצ מבולגן, שתי הקבוצות שולחות כדורים גבוהים קדימה ולא מניעות את הכדור על כר הדשא עקב התנאים הקשים של הדשא. בדקה ה-62 הזדמנות לרעננה, כדור חופשי יצר בלגן ברחבה, מקרוב המארחים לא הצליחו לכבוש והכדור הוסט לקרן.

מאותה קרן הצהובים יצאו למתפרצת אותה החל פרינס תומס, הקשר מסר לאילון אלמוג שהתקדן מול השוער ובעט למסגרת, אך שוער היריבה הדף את הכדור לקרן והציל את רעננה מספיגה. את כדור הקרן הרים אלמוג היישר אל השער, הכדור פגע במשקוף השער. בדקה ה-73 אלמוג חלף על פני שני שחקני הגנה והגיע למצב מצוין מול השוער, אך הבעיטה שלו נבלמה לקרן. מאותו כדור קרן אלמוג החליף מסירות עם יונס ג׳ברין שנכנס כמחליף, אלמוג נשאר חופשי מסף הרחבה אך הכדור הלך מעל המשקוף.

דקה חלפה ושוב אלמוג הגיע למצב קורץ, מול השוער הבעיטה שלו פגשה את הרשת החיצונית. בדקה ה-77 מצב נוסף לצהובים שמתקרבים לכיבוש. אלמוג הרים כדור למרכז, ג׳ברין השאיר בחזה לתומס שמהאוויר בעט מטר מהקורה. בדקה ה-85 רעננה עולים ליתרון, חלוץ היריבה, נתנאל כהן פרץ באגף הימני וחלף על פני שחקני ההגנה של מכבי ובעט פנימה, 0:1 לרעננה. בדקה ה-90 לאחר בלבול בהגנת רעננה רווה אסייג בעט מזווית קשה, השוער הדף את הכדור לקרן. בסיום 0:1 לרעננה.