מכבי ׳שחר׳ והפועל ת״א נפרדו בתיקו 2:2


מחזור 21 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ התארחה בוולפסון אצל היריבה העיורנית במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-1 בטבלה עם רצף של עשרה ניצחונות ב-12 המשחקים האחרונים, מנגד הפועל ת״א הגיעו למפגש מהמקום ה-10  בטבלה. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם מופלח שלאעטה, אייל חן וויליאם אגדה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, יואב הופמייסטר, תמיר גלזר, תומר אלטמן, אילון אלמוג, מופלח שלאטה, אייל חן, וויליאם אגאדה.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה, בדקה ה-3 האדומים הגיעו למצב הראשון במשחק. הגבהה מהאגף הימני הגיעה אל חלוץ הקבוצה, אושר דוידה, שמקרוב לא הצליח לייצר בעיטה חזקה ודניאל פרץ קלט את הכדור. בדקה ה-7 הצהובים עם ההזדמנות הראשונה במשחק, עמית גלזר שלח בכדור עומק נהדר את מופלח שלאעטה שהגיע מול השוער וניסה למסור כדור רוחב, אך שוער היריבה הצליח להרחיק את הסכנה.

שתי דקות חלפו ושוב מכבי מסכנת השער, הרמה טובה של שלאעטה מצאה את ראשו של אילון אלמוג שניסה לנגוח מעל השוער אך הכדור מצא את הרשת החיצונית העליונה. בדקה שוב הזדמנות טובה לחניכים של גיא צרפתי, כדור רוחב של שלאעטה מצא את אגדה שבעט בנגיעה סמוך לקורה. דקה חלפה ואילון אלמוג בעט מסף הרחבה סנטימטרים מהקורה. בדקה ה-27 קשר האדומים, שי אליאס ניסה את מזלו מרחוק, הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-35 זה כמעט נכנס, אגדה השתלט על כדור ברחבה ובעט טוב למסגרת, אך שוער היריבה, עומר טל הציל שער בטוח. בדקה ה-42 זה נכנס! המהלך החל במשחק ההגנה, כיסוי טוב של הבלם פאדי נג׳אר הוציא את ההתקפה קדימה, אילון אלמוג מסר אל אלטמן שבעט מסף הרחבה ברגל ימין לפינה הרחוקה, הכדור פגש את הקורה ופנימה. 0:1 למכבי. שתי דקות חלפו והאדומים משווים את התוצאה, הגבהה מהאגף השמאלי מצאה את ראשו של אושר דוידה שנגח פנימה. 1:1 גם בסיום המחצית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה במצב לקבוצה המארחת, בדקה ה-47 כדור רוחב מהאגף הימני הגיע אל בני טרידובסקי שבעט סמוך לקורה. בדקה ה-53 הפועל עולים ליתרון, עלי אל עברה שלח כדור רוחב למרכז, אדג׳י הפורד כבש בנגיעה. שתי דקות חלפו, כדור חופשי של תומר אלטמן יצר בלגן ברחבה האדומה, אך ברגע האחרון הגנת היריבה הרחיקה את הכדור.

בדקה ה-64 הגיע השיוויון הצהוב, תרגיל מתוכנן מכדור חופשי, אלטמן השאיר בנגיעה לאלמוג שבעט מסף הרחבה לפינה הרחוקה ופנימה. מכבי משווה את התוצאה ל-2:2.בדקה ה-68 מצב טוב למכבי, אילון אלמוג שעבר לתפקד באגף השמאלי, מסר לתמיר גלזר שהיה במרכז, הקשר בעט מסף הרחהב מעל משקוף השער. שתי דקות חלפו ופרינס תומס שנכנס כמחליף בעט מתוך הרחבה לפינה, אך שוער היריבה קלט את הכדור.

בדקה ה-77 האדומים היו מסוכנים, קשר האדומים בעט את הכדור שהוסט על ידי ההגנה הצהובה לקרן. הדקות חולפות כששתי הקבוצות מנסות להכריע את המשחק. בדקה ה-90 האדומים כמעט ועלו ליתרון, יונתן לוי קיבל כדור עומק, הבעיטה שלו הוסטה לקרן. תוצאת הסיום 2:2.