חד וחלק: מכבי ׳שחר׳ הביסה 0:4 את אשדוד


מחזור 23 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ התארחה באצטידון הי״א אצל מועדון ספורט עירוני אשדוד במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-1 בטבלה בזכות עדיפות הפרש שערים טוב יותר משל הפועל רעננה שהיא עם משחק חסר. מנגד האשדודים הגיעו למפגש מהמקום ה-5 בטבלה כשהם ללא ניצחון כבר 5 משחקים רצופים. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם מופלח שלאעטה, אילון אלמוג וויליאם אגדה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, נעם כהן, אלון שטרוזברג, פאדי נג׳אר, יואב הופמייסטר, עמית גלזר, תומר אלטמן, פרינס תומס, מופלח שלאעטה, אילון אלמוג, וויליאם אגדה.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה חיובית לזכות מכבי, כבר בדקה ה-8 הגיע המצב הראשון, בעיטה מתוך הרחבה של חלוץ הקבוצה, ויליאם אגדה, נבלמה אצל שוער היריבה, רוי בייגל, שעצר את הכדור המסוכן. בדקה ה-13, שוב הצהובים מסכנים את השער, המהלך הנהדר החל מרגליו של תומר אלטמן שמצא את אילון אלמוג באגף, החלוץ הכניס את הכדור לרחבה ואגדה היה במקום לנגוח את הכדור אך שוב בייגל הדף את הכדור והשאיר את התוצאה זהה.

בדקה ה-17 כדור חופשי אל תוך הרחבה הגיע אל אגדה שנגח למסגרת, בייגל שוב הדף את הכדור. בדקה ה-26 זה נכנס! הלחץ הצהוב השתלם, יואב הופמייסטר החל את המהלך בחלק ההגנתי, הוא חטף את הכדור ומסר אל נעם כהן, המגן המשיך אל אגדה שראה את אלמוג מצטרף מהאגף, אלמוג קיבל את הכדור חלף על פני שחקן ההגנה ושחרר בעיטה שהלכה פנימה. 0:1 למכבי! בדקה ה-35 הגיע המצב הראשון המסוכן לאשדוד, בעיטה של ליאל זימרו מצאה את דניאל פרץ מוכן, שהדף את הכדור לקרן.

לאחר כדור הקרן הצהובים יצאו להתקפה שהביאה לשער השני! תומר אלטמן ואלמוג ביצעו מסירות דאבל פס מדוייקות שהשאירו את אלטמן במצב מצוין ברחבה, הקשר בעט את הכדור פנימה. 0:2 למכבי בדקה ה-36. דקה לפני הירידה למחצית מכבי כמעט עם השלישי בהתפקפה מתפרצת, אלטמן החל במהלך, הוא מצא את מופלח שלאעטה שבעט מסף הרחבה אך בייגל מנע מהכדור להיכנס, התוצאה נשארה במחצית 0:2 למכבי.

מחצית שנייה
ההמחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה, התקפה מתפרצת נהדרת של הצהובים החלה באגף כששלאעטה הרים כדור למרכז הרחבה, פרינס תומס היה במקום לנגוח את הכדור, אך ההגנה של אשדוד הצליחה להרחיק את הכדור מקו השער ולמנוע את השער השלישי.

בדקה ה-62 הלחץ הצהוב השתלם, השער השלישי החל מרגלו של שלאעטה, הקשר הכניס את הכדור לאגדה שחלף אל פני השוער וכבש את השער השלישי של הקבוצה. היכולת הטובה משתלמת. 0:3 למכבי. לאחר 2 דקות גם הגיע השער הרביעי, לאחר התקפה מתפרצת הכדור הגיע אל שלאעטה שלא התבלבל והרשית את הרביעי. הצהובים מציגים משחק נהדר. הדקות חלפו והצהובים המשיכו לשלוט בקצב המשחק, שתי הקבוצות לא הרבו להגיע למצבים מסוכנים. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי ביצע מספר חילופים בקבוצה שתרמו לקבוצה בהחזקת הכדור ושליטה בקצב המשחק. התוצאה נשארה גם בסיום 0:4 לזכות מכבי.