מכבי ואשדוד נפרדו ב-0:0


פרי גיים

מכבי תל אביב יצאה למשחק יצאה למשחק חוץ באצטדיון הי"א באשדוד בידיעה שכדי לעמו במטרה לסיים במקום הראשון את העונה הסדירה הצהובים צריכים להשיג שש נקודות משני המשחקים הקרובים.

ג'ורדי קרויף נאלץ להסתדר ללא דור פרץ שנעדר מהסגל וללא שרן ייני שעדיין פצוע. חוסה רודריגס, שכיכב במשחק האחרון נגד הפועל חיפה פתח לצידו של כריסטיאן באטוקיו ואבי ריקן. ניק בלקמן וארון שוינפלד משיכו לקבל קרדיט בחוד ההתקפה.

מן העבר השני, פתח בהגנה איגור פליפנקה, שלראשונה שיחק נגד הצהובים מהם הושאל לאשדוד.

מחצית ראשונה

כ-3800 אוהדים (מתוך 5100 שנכחו באצטדיון) צהובים ליוו את הקבוצה למשחק בי"א וראו את אבי ריקן רושם את הניסיון הראשון במשחק בדקה ה-10, כשביטה שלו מ-18 מטרים נעצרה אצל ג'רפי. 

מכבי המשיכה ללחוץ וניסתה למצוא את השער, אך התקשתה מול ההגנה הצפופה של אשדוד. בדקה ה-22 שוינפלד רשם הזדמנות נוספת אחרי שבעט כדור מהרחבה לידיים של ג'רפי.

בדקה ה-28 השופט, גל לייבוביץ', פסל שער של טיבי אחרי שהאחרון עלה לנגיחה ברחבה ולטענת השופט דחף את הבלם. המחצית השנייה הסתיימה ללא שערים.

מחצית שנייה

מכבי תל אביב פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב וגם ללא מצבים קורצים. בדקה ה-64 ערך קרויף שני שינויים כשהחליף את חוסה רודריגס ואבי ריקן איל גולסה ואופיר דוידזאדה. 

בדקה ה-77 קרויף הלך על כל הקופה והכניס את וידאר קיארטנסון על חשבונו של אופיר דוידזאדה. בדקה ה79 איתן טיבי שוב הגיע למצב נגיחה מכדור קרן. הכדור עלה מעל לשער.

בדקה ה-84 נגח קיארטנסון כדור שהרים לו בלקמן אך שוב ג'רפי היה במקום.

בדקה ה-93 רשם קיארטנסון את ההחמצה האחרונה במשחק אחרי שנגח כדור שהרים באטוקיו סמוך לקורה השמאלית של ג'רפי. בסיום המשחק שתי הקבוצות נפרדו בתיקו ללא שערים.