מכבי ׳שחר׳ גברה 0:3 על קרית שמונה במשחק ההכתרה


לאחר שהבטיחה את תואר האליפות בשבוע שעבר, קבוצת הנוער של המועדון אירחה את הפועל קרית שמונה למשחק ההכתרה בקרית שלום (מחזור 30). מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, ערך שינוי בודד בהרכב כשתומס פרינס מרצה עונש הרחקה מהשבוע שעבר, נתנאל פרץ תפס את מקומו בהרכב. בסיום המשחק תוענק לקבוצה צלחת האליפות כשבמחצית המשחק קבוצות הנערים של המחלקה גם הן יקבלו את הכבוד כשיוענקו להן צלחות האליפות. 

ההרכב המלא: דניאל פרץ, נעם כהן, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, יואב הופמייסטר עמית גלזר, תומר אלטמן, נתנאל פרץ, מופלח שלאטה, אילון אלמוג, וויליאם אגדה.

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה נפתחה בשליטה מוחלטת של הצהובים ששלטו בקצב המשחק והניעו את הכדור בחופשיות, הדבר בא לידי ביטוי כבר בדקה ה-3 כשאילון אלמוג קיבל כדור באגף ומסר למרכז שם הוא מצא את מופלח שלאעטה שניסה לבעוט אך הכדור נבלם על ידי ההגנה הצפונית. כעבור 3 דקות מצב כפול למכבי, נתנאל פרץ ניסה את מזלו מרחוק אך הכדור נבלם על ידי ההגנה, על הריבאונד השתלט אגדה וניסה גם הוא אך הכדור נבלם וקרית שמונה ניצלה מהמצה המסוכן.

בדקה ה-15 הגיע המצב הראשון לקריה, בעיטה חופשית מ-25 מטרים של אורי דהן חלפה מטרים ספורים מהקורה. בדקה ה-20 מכבי חזרו לאיים על השער, מופלח שלאעטה קיבל את הכדור באגף הימני ומסר למרכז, תומר אלטמן בעט מ-20 מטרים סמוך לקורה. בדקה ה-25 מצב מסוכן לאורחת, יצחק דנן בעט מ-18 מטרים למסגרת ודניאל פרץ היה במקום להדוף את הכדור. בדקה ה-30 המשחק נעצר למספר דקות עצב פציעה של זיו מורגן בלם האורחת. כשחזרו לשחק כדורגל החניכים של גיא צרפתי חזרו לאיים על השער, תומר אלטמן החל במהלך, הוא העביר לשלאעטה שביצע הטעייה ברגל ימין לכיוון המרכז ובעט ברגל שמאל החוצה. בדקה ה-40 זה כמעט נכנס, אגדה נשלח בכדור עומק באגף הימני, החלוץ הצליח לחלוף עךל פני המגן ולהעביר כדור רוחב למרכז, אילון אלמוג השתלט ובעט לטוב למסגרת אך דניאל בניש הדף את הכדור, אלטמן קפץ על הריבואנד אך הבעיטה שלו הורחקה מקו השער.

בתוספת הזמן של המחצית לאחר קרן קצרה אלטמן בעט מתוך הרחבה  אך שוב דניאל בניש דף את הכדור. ממש לפני השריקה זה נכנס, נתנאל פרץ  הוציא את המתפרצת קדימה, הוא שלח את שלאעטה שמול בניש לא התבלבל ומצא את הרשת העליונה, 0:1 למכבי במחצית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתח בהמשך ישיר למחצית הראשונה, הצהובים המשיכו לשלוט בקצב במגרש ולהניע את הכדור בחופשיות. בדקה ה-55 גיא צרפתי ערך שינוי ראשון בקבוצה כששוער הקבוצה דניאל פרץ החולף בשוער הצעיר, רוי מן.

כעבור 4 דקות הגיע גם החילוף השני בקבוצה כשבלם הקבוצה, אלון שטרוזברג פינה את מקומו לתומר מכלוך שנכנס לעמדת המגן השמאלי. ככל שהדקות חלפו קצב המשחק ירד מעט כשרוב המשחק מתנהל במרכז המגרש. בדקה ה-63 היה החילוף השלישי של הצהובים, כובש השער שלאעטה יצא כשאת מקומו תפס אייל חן. דקה החלפה והצהובים כמעט והכפילו את התוצאה, תומר מכלוף שלח את אילון אלמוג באגף השמאלי, החלוץ פרץ למרכז ובעט לפינה הרחוקה אך בניש בהצלה ענקית מנע את השער השני. בדקה ה-67 הגיע גם השני, תומר אלטמן ביצע דאבל פס עם אייל חן ששבר את קו ההגנה, הקשר לא התרגש מול השוער וגלגל את הכדור פנימה. 0:2 למכבי. לאחר השער צרפתי ביצע חילוף נוסף, עמית גלזר יצא ויונס ג׳בארין נכנס. לאחר דקה הצפוניים קמעט וצימקו, בעיטה מתוך הרחבה נעצרה ברגע האחרון על ידי בלם הקבוצה, פאדי נג׳אר, את הריבאונד גיא בן לולו בעט סמוך לקורה. בדקה ה-68 רותם חטואל הגיע למצב מסוכן מתוך הרחבה, רוי מן הצליח להדוף את הכדור ולהוציא את הצהובים קדימה.

בדקה ה-83 אילון אלמוג איים על השער מסף הרחבה, אך הכדור נבלם בראשו של שוער היריבה. בדקה ה-88 הגיע גם השלישי, דאבל פס של נתנאל פרץ עם תומר אלטמן השאיר את הקיצוני חופשי לגלגל את הכדור פנימה. כך גם התוצאה נשארה בסיום, 0:3 לאלופת המדינה לנוער.