נפרד בניצחון: עידן קרויף הסתיים ב-0:2 על בני יהודה


בפעם האחרונה בהחלט. עונת 2017/18 ננעלה הערב (ב') במפגש של מכבי תל אביב אצל בני יהודה ובמשחק שסיים באופן סופי ומרגש את העידן של הצהובים תחת ג'ורדי קרויף ב-6 השנים האחרונות. 

המאמן, יחד עם הצוות המאמנים שליווה אותו – דני פויאטוס, קרלוס גרסיה, דומינגו מרין וחואן טוריחו, עלו לכר הדשא בפעם האחרונה ולא הסתירו את התרגשותם.

והיה גם משחק. אחרי שהעפילו למקום השני ערב המחזור האחרון, השחקנים של קרויף ביקשו לשמור על המקום הזה גם בתום העונה, ולסיים עידן ובו זכתה הקבוצה בשלוש אליפויות וסיימה שלוש עונות נוספות כסגנית האלופה.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה טוב את המשחק ובדקה ה-9 כמעט ומצא את השער הראשון. דסה הרים כדור מדוד מצד ימין לפינה השמאלית ברחבה. דוידזאדה ערב לכדור ובעט מהאוויר סמוך למשקוף של זובאס.

מן העבר השני, ירדן שועה מצא את המשקוף של ראייקוביץ' בבעיטה מקצה הרחבה.

בדקה ה-27 הצהובים זכו בכדור עונשי ן מ-11 מטרים אחרי נגיעת יד של מאור קנדיל אחרי כדור שהקפיץ עומר אצילי. האחרון הפציץ את החיבור מנקודת העונשין. 0:1 למכבי. 

בדקה ה-40 רשמה בני יהודה החמצה ענקית כש'יבוטה נכשל באחד על אחד מול ראייקוביץ'. בסיום המחצית מכבי ירדה ביתרון לחדר ההלבשה.

מחצית שנייה:

מכבי תל אביב פתחה את 45 הדקות האחרונות של העונה ללא שינויים בהרכב. 

בדקה ה-54 אצילי היה קרוב להשלים צמד אחרי שחדר לרחבה והותיר אחריו 4 שחקני הגנה זהובים אך הבעיטה שלו פגש התא הרגל של זובאס. דוידזאדה בעט המשיך בבעיטה מ-17 מטרים אך שוב זובאס היה במקום.

בדקה ה-55 אבי ריקן מתח את שריר הירך תוך כדי פריצה לכיוון הרחבה והוחלף על ידי גידי קאניוק.

בדקה ה-76, כובש השער עומר אצילי פינה את המקום לאלירן עטר. בדקה ה-80, גידי קאניוק כבש את שער הבכורה שלו במדי הקבוצה אחרי שהתנהל עם הכדור בצד ימין, חתך לאמצע ובעט לפינה הקרובה של זובאס. 0:2 למכבי.

בסיום המשחק האוהדים הצהובים שהגיעו לאצטדיון המושבה נפרדו מעידן קרויף עם ניצחון בומקום השני.