פרץ את החומות: 0:1 למכבי על ב"ש בטרנר


פרי גיים

מכבי תל אביב ירדה דרומה לבאר שבע למשחק נגד המוליכה הפועל ואחרי הניצחון במחזור האחרון על מכבי נתניה. לרשותו של ג'ורדי קרויף שבו הקפטן, שרן ייני, שפתח לראשונה בהרכב מזה שלושה חודשים וברק יצחקי ששב לסגל אחרי שהורחק מארבעה משחקים.

עוד באתר:

מחצית ראשונה

המחצית השנייה נפתחה עם דומיננטיות זעירה של ב"ש אבל מהר מאוד הצהובים הפכו את המשחק לשקול בעיקר בעזרתו של דור מיכה שמצא מספר פעמים של בלקמן שלא היה מספיק חד. 

אחרי ניסיונות של אוגו ו-וואקמה מתוך הרחבה, רשמה מכבי בדקה ה-32 הזדמנות ענקית של ניק בלקמן. האחרון השתלט על כדור ארוך שנשלח אליו, חלף על פני חיימוב שיצא מהרחבה ומזווית קשה ניסה לכבוש אך הכדור חמק סמוך לקורה.

בדקה ה-44, בזמן שמכבי הניעה כדור במרכז המגרש, דור פרץ הניף את רגל ימין והפציץ את המשקוף של חיימוב ופנימה. שער נהדר. מכבי 1 ב"ש 0. 

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. הפועל ב"ש שוב פתחה את המחצית עם לחץ אבל לא הצליחו לסכן את שערו של ראייקוביץ'. מן העבר השני הצהובים התקשו ליצר מצבים ליד שערו של חיימוב.

בדקה ה-59 מכבי הייתה קרובה מאוד לכבוש את השער השני במשחק. דסה ניצל טעות חמורה של אל חמיד והרים כדור לראשו של בלקמן שנגח כדור שפגש את המשקוף. אל חמיד הציל מהקו את ב"ש מספיגת השני. 

בדקה ה-66 עומר אצילי רשם את החילוף הראשון בשורות הצהובים, כשארון שוינפלד נכנס על חשבונו של עומר אצילי. בדיקה ה-71 בלקמן רשם החמצה נוספת מ-3 מטרים אחרי כדור רוחב שהעביר לו שוינפלד.

בדקה ה-80 אבי ריקן נכנס על חשבונו של דו רמיכה במטרה לנסות לשמור קודם כל על התוצאה. בסיום רשמו הצהובים ניצחון חוץ ראשון בטרנר והפסד בכורה לב"ש באצטדיונה הביתי בו חגגה אליפות שלישית.