ממשיכים במומנטום: מכבי ׳שחר׳ גברה 0:2 על הפועל חדרה


לאחר הניצחון במחזור הפתיחה בשבוע שעבר נגד סכנין, קבוצת הנוער של המועדון חזרה לארח במגרשה הביתי, הפעם נגד הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-2 בליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח עם אותו הרכב שפתח בשבוע שעבר.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, מייקל צ'ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, מופלח שלאעטה, יואב הופמייסטר, רווה אסייג, עומר ברמי ואייל חן.

מחצית ראשונה
הצהובים הם אלה שפתחו את המשחק בצורה טובה יותר על ידי שליטה בקצב המשחק והנעת כדור בחופשיות. בדקה ה-5 הגיעה ההזדמנות הראשונה של מכבי, כדור חופשי קצר של מופלח שלאעטה הגיע אל אייל חן שבתקדם מעט ובעט מחוץ למסגרת. בדקה ה-9 החניכים של גיא צרפתי ייצרו התקפה נהדרת מהאגף השמאלי.

חילוף מסירות בין אייל חן לתומר מכלוף, השאירו את המגן השמאלי חופשי באגף שנתן כדור רוחב למרכז הרחבה, רווה אסייג בנגיעה בעט החוצה. דקה חלפה ושלאטה כמעט והכניע את היריבה, הבעיטה שלו מסף הרחבה הלכה סמוך לקורה. לאחר מכן, חלפה רבע שעה של כדורגל ללא מצבים מסוכנים, אך עדיין הצהובים הם אלה ששלטו בכדור. בדקה ה-25, יואב הופמייסטר קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא חלף על פני 2 שחקני הגנה אך הבעיטה שלו הלכה מעל השער. לאחר 2 דקות זה נכנס, תמיר גלזר מסר אל עומר ברמי, שממצב טוב הצליח להכניע את השוער. ברמי כובש משחק שני ברציפות. בדקה ה-28 כמעט הגיע השני, חילוף מסירות בין מייקל צ׳ילאקה וברמי השאיר את המגן שמסר כדור רוחב נהדר, שלאעטה בעט בנגיעה אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-37, שלאעטה חתך מהאגך השמאלי לכיוון המרכז ושחרר בעיטה למסגרת השער, אך אופיר אברבנל קלט את הכדור. בדקה ה-44 הצלה כפולה של דניאל פרץ, לאחר ניסיון הרחקה כושל של ההגנה, חלוץ היריבה שאדו גודפרי, בעט מקרוב למסגרת, פרץ הדף את הכדור וגם את הבעיטה החוזרת. שוער הצהובים עם שתי הצלות גדולות השאיר את התוצאה זהה במחצית. 0:1 למכבי.

מחצית שנייה
החניכים של גיא צרפתי פתחו את המחצית השנייה בצורה טובה, בדקה ה-52 לאחר חילופי מסירות ברחבה הכדור הגיע אל רווה אסייג ששחרר בעיטה מדוייקת מהמקום היישר לפינה הימנית. 0:2 למכבי.

בדקה ה-64 הגיעה ההזדמנות הראשונה של האורחים, לאחר נסיון הרחקה לא מוצלח של ההגנה הצהובה, גודפרי השתלט על הכדור ומצד ימין של הרחבה בעט סמוך לקורה. לאחר 4 דקות חדרה שוב התקרבה לכיבוש, דוד דאודי בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בקורה והתוצאה נשארה זהה. לאחר ההתקפות של האורחים הצהובים החזירו את השליטה במרכז המגרש, הם הניעו את הכדור בחופשיות. בדקה ה-80 כמעט ונכנס השלישי, בר כהן שנכנס כמחליף העביר כדור רוחב למרכז, גיל בן שלוש שגם הוא נכנס כמחליף הסתובב על המגן ובעט כדור נהדר שפגש את הקורה. המחליפים המשיכו להכתיב את הקצב, הפעם טל יגודייב שנכנס כמחליף, פרץ באגף השמאלי, הוא חלף על פני המגן אך הבעיטה שלו נבלמה אצל אברבנל.

בדקה ה-89 בן שלוש קיבל את הכדור בצד השמאלי של הרחבה, הוא שחרר בעיטה שהלכה מעל משקוף השער. בדקה ה-90 מתפרצת של האורחים נבלמה אצל עמית גלזר שגלש בצורה נהדרת והרחיק את הכדור.  התוצאה נשארה בסיום 0:2 למכבי.