בדקה ה-93. צפו: 0:1 דרמטי למכבי על הפועל בדרבי הנוער


  • התקציר באדיבות ערוץ הספורט

הצהובים אירחו את הפועל תל אביב למשחק הדרבי המסקרן במסגרת המחזור ה-4 בליגת העל לנוער. מכבי ׳שחר׳ הגיעו למפגש לאחר שני ניצחונות ותוצאת תיקו מה שהקנה להם את המקום ה-2 בטבלה. מנגד האדומים הגיעו למפגש עם ניצחון בודד ושני הפסדים. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי,ביצע שינוי אחד בהרכב, כשאלון שטרוזברג חזר לעמדת הבלם.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, מייקל צ'ילקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, מופלח שלאטה, יואב הופמייסטר, אדוארדו גוררו, עומר ברמי ואייל חן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם מצב מסוכן לטובת מכבי, כבר בדקה ה-2 יואב הופמייסטר השתלט על כדור במרכז המגרש, הוא חלף על פני שחקן הגנה והעביר כדור פנימה אל אדוארדו גררו שבעט בסיבוב סמוך לקורה. בדקה ה-8, האדומים הגיעו למצב הראשון במשחק, אופק עובדיה קיבל את הכדור האגף השמאלי, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה שהלכה החוצה. רבע השעה הראשונה של המשחק התאפיינה בעיקר בשליטה של הצהובים, הם אלה שמכתיבים את קצב המשחק.

בדקה ה-18 עומר ברמי בעט מסף הרחבה למסגרת השער, אך הכדור נבלם על ידי שחקן הגנה. שתי דקות חלפו והצהובים כמעט ועלו ליתרון, הגבהה מהאגף הימני הגיעה אל אייל חן שממצב קשה שחרר בעיטה מסוכנת, הכדור נבלם על ידי ההגנה ואת הריבאונד יואב הופמייסטר בעט למסגרת אך הכדור הוסט לקרן. בדקה ה-24 תמיר גלזר שחרר בעיטה מרחוק, שוער היריבה, עומר ברנס, הדף את הכדור לקרן. דקה לאחר מכן הגבהה מסוכנת מהאגף הימני הגיעה למרכז הרחבה, עומר ברמי דחק את הכדור סנטימטרים מהקורה. הצהובים ממשיכים לשלוט במשחק ולאיים על השער.

בדקה ה-32 כדור קרן של האדומים מצא את ראשו של דניאל קוניצקי שנגח מעל השער. שתי דקות חלפו ושוב קוניצקי איים על השער, הוא פרץ מהאגף הימני וושחרר בעיטה מסוכנת אל המסגרת, דניאל פרץ היה במקום להדוף את הכדור לקרן. כמה דקות חלפו ושוב פרץ היה עם הצלה נהדרת, הגבהה מהאגף הגיעה אל עלי אל עוברה שעצר על החזה ובעט מקרוב לשער, פרץ עם הציל את הכדור המסוכן לקרן. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:0.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה שוב כשהצהובים הם אלה שמאיימים על השער, שתי דקות מפתיחת המחצית אדוארדו גררו קיבל את הכדור בצד השמאלי של הרחבה, הוא שחרר בעיטה שנהדפה על ידי ברנס. דקה לאחר מכן ברמי איים על השער מחוץ לרחבה, שוב ברנס הדף את הכדור.

בדקה ה-51 האורחים הגיעו למצב מסוכן, אושר דוידה קיבל את הכדור באגף הימני, הוא פרץ למרכז ושחרר בעיטה שחלפה סנטימטרים ממשקוף השער. עשר הדקות הבאות היו רגועות מעט, המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש. בדקה ה-65 החניכים של גי צאפתי חזור לאיים על השער, מופלח שלאעטה פרץ מצד שמאל למרכז, אך הבעיטה שלו הלכה מעל השער. 4 דקות חלפו והאורחים כמעט ועלו ליתרון, כדור קרן מסוכן גרם לבלבול ברחבה, שביט מזל דחק מקרוב והכדור חלף סמוך לקורה. בדקה ה-74 מולח שלאעטה כמעט והעלה את הצהובים על לוח התוצאות. הוא פרץ באגף השמאלי, חלף על פני שני שחקני הגנה ושחרר בעיטה שהלכה מעל המשקוף.

בדקה ה-80 מצב נהדר למכבי, טל יגודייב, שנכנס כמחליף קיבל את הכדור באגף הימני, הוא העביר כדור רוחב טוב למרכז הרחבה, גררו ניסה לדחוק מטר מהשער אך החלוץ פספס את הכדור. בדקה ה-85, חלוץ היריבה, אופק עובדיה, קיבל את הכדור במרכז ומסף הרחבה בעט מעל השער. בדקה ה-90 יגודייב קיבל כדור עומק נהדר שהשאיר אותו לבד מול השוער, הקיצוני בעט לפינה אך ברנס הצליח לעצור את הכדור עם הרגל. בתוספת הזמן זה הגיע! יגודייב מסר כדור רוחב נהדר למרכז הרחבה, שלאעטה השתלט במרכז ובעט מצוין לפינה הרחוקה ופנימה. לאחר מכן שלאעטה קיבל צהוב שני לאחר שהוריד את החולצה לאחר חגיגת השער. התוצאה נשארה בסיום 0:1 למכבי!