ככה פותחים שנה: 1:4 מרשים למכבי על רעננה. צפו


פרי גיים 
אחרי פגרה בת כשבועיים מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לדשא. הצהובים אירחו את הפועל רעננה למשחק במסגרת המחזור ה-3 של ליגת ג'פניקה שנערך באיצטדיון בנתניה.

מכבי הגיעה להתמודדות לאחר ה-1:1 נגד הפועל ב"ש בטרנר והמאמן ולדימיר איביץ' העניק הזדמנות להופעת בכורה מחודשת בהרכב לאופיר דוידזאדה, שהצטרף למכבי לאחרונה. שרן ייני ושחר פיבן המשיכו להרכיב את החלק האחורי ובהתקפה העלה המאמן את דור מיכה, עומר אצילי, אלירן עטר ואיתי שכטר. מהעבר השני רעננה הגיעה לאחר ניצחון דרמטי על קרית שמונה במחזור הקודם והמאמן מנחם קורצקי בחר לעלות ב-11 שלו התקפה שכללה את טל איילה ויואב תומר. אור דסה, שמושאל לרעננה ממכבי, פתח על הספסל. 

מחצית ראשונה
מכבי פתחה את המשחק עם ניסיונות להנעת כדור מסודרת, אך ההזדמנות הראשונה היתה שייכת דווקא לרעננה כאשר ראיקוביץ' הדף כדור חופשי מפתיע של ניקוליץ'. בדקה ה-7 הצהובים איימו לראשונה על השער עם בעיטה של גולסה שהיתה גבוהה מדי. מכבי המשיכה להיכנס למשחק ובדקה ה-16 גם מצאה את הרשת. כדור עומק גדול של מיכה מצא את שכטר, שהסתנן מעבר לקו ההגנה ומול השוער צור המשיך עם נגיעה פנימה. 0:1 למכבי. 

רעננה ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-23 קיבלה הזדמנות מצויינת אחרי שמכבי איבדה כדור ואיילה הגיע למצב קורץ, אלא שהדיפה גדולה של ראיקוביץ' מנעה שיוויון. החצי השני של המחצית הראשונה היה טוב מאוד מבחינת הצהובים, ששטפו את המגרש והגיעו למצבים רבים. מיכה, שכטר ושתי בעיטות של אצילי איימו את האורחת, אבל למזלה יכולת טובה של השוער צור מנעה ממכבי שערים נוספים לפני ההפסקה

מחצית שנייה
בפתיחת המחצית השניה הקצב של מכבי נרגע מעט ובדקה ה-54 רעננה גם איימה עם ניסיון של גאנם מהאוויר. הצהובים התעוררו ודקה לאחר מכן בעיטה של גולסה חלפה מעל המסגרת. איביץ' החליט להכניס את ברסקי שהחליף את אצילי ובדקה ה-63 ראה את הקבוצה שלו כובשת שער שני. הפעם דסה פרץ מימין והעביר רוחב מצוין לעטר. כל שנותר לחלוץ הוא לגלגל אל הרשת מול שער חשוף. 0:2 למכבי. 

האירועים המשיכו להגיע גם בדקות הבאות ולשמחתה של מכבי הצלה גדולה של ראיקוביץ' מנעה מגאנם שער מצמק (66). בזמן שראיקוביץ' עשה את העבודה מאחורה, בחלק הקדמי חבריו המשיכו גם הם לספק את הסחורה. בדקה ה-69 מיכה הוביל מתפרצת קטלנית לאחר חטיפת כדור של גולסה, מספר 15 הקפיץ לתוך הרחבה ועטר השלים צמד מהיר עם בעיטת וולה פנטסטית לרשת של צור חסר האונים. 0:3 למכבי. 10 דקות רעננה הצליחה לצמק לאחר שכדור קרן שהוגבה לרחבה פגע בייני שניסה להרחיק וחדר לרשת הצהובה. אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לצהובים. דקה לסיום דסה חטף כדור ומסר מיד לאופואדו שנותר פנוי ברחבה ושלח כדור שטוח לפינה הימנית ופנימה. 1:4 למכבי בסיום.