שמרו על הפסגה: 1:3 למכבי על הפועל חיפה


פרי גיים

אחרי שכבשו את המקום הראשון בטבלה עם הניצחון 0:4 על הפועל חדרה במחזור האחרון, מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ בסמי עופר נגד הפועל חיפה, ללא המאמן, ניר קלינגר שעזב את הקבוצה בחמישי האחרון. 

המאמן, ולדימיר איביץ' נאלץ לערוך מספר שינויים בהרכב כשמאור דניל ערך בכורה בהרכב עלחשבונו של אלי דסה בעמדת המגן הימני. שחר פיבן היה השינוי השני בחוליית ההגנה על חשבונו של ז'איר אמאדור.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בסערה כשכבר בדקה השלישית עומר אצילי העלה את הצהובים להיתרון עם שער נהדר בבעיטה אל חיבורי הקורות של שטקוס. 0:1 למכבי. בדקה ה-10 שכטר היה קרוב לכבוש את השני אחרי התקפה מתפרצת מהירה של מכבי שהסתיימה בהכנס כדור לשכטר שבעט סמוך לקורה.

מכבי המשיכה ללחוץ ובדקה ה-22 שכתה בכדור חופשי מ-17 מטרים אלכסונית מצד שמאל. אצילי ניגש לכדור החופשי והצליח להדביק את הכדור לקורה.

דקה לפני השריקה למחצית אבי ריקן הפגין הרבה נחישות וניצל טעות של שטקוס, חטף את הכדור ברחבה ובעט מזווית קשה פנימה. 0:2 למכבי בתום המחצית הראשונה! 

מחצית שנייה

איביץ' עלה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב וכבר בדקה ה-48 אבי ריקן היה קרוב לכבוש את השני שלו במשחק, אבל הבעיטה שלו מקו ה-16 חמק מטר מהקורה. בהמשך גם גולסה נכנס לרשימת המחמיצים אחרי כדור נהדר שהכניס לו דור מיכה.

בדקה ה-62 ערכה מכבי חילוף ראשון כשאל הדשא עלה דן גלזר על חשבונו של אבי ריקן. בדקה ה-69 כם כובש השער הראשון, עומר אצילי, הוחלף על ידי אלירן עטר.

מכבי המשיכה ללחוץ על הדוושה ודור פרץ הצליח להדביק גם הוא כדור לקורה בתום התקפה נהדרת מצד ימין. בזמן שהפועל חיפה ניסתה למצוא את ההזדמנות לחזור

למשחק, בסיומה של התקפה נהדרת של הצהובים בדקה ה-70 מיכה הרים כדור לקצה תיבת ה-5 לשם הגיח דור פרץ שנגח את השלישי. 0:3 למכבי! 

בדקה ה-82 ארון שוינפלד נכנס על חשבונו של איתי שכטר ובכך השלים את מכסת שלושת החילופים של איביץ'.

בדקה ה-90 בעיטה חופשית של תאמש פגעה ברגלו של מיטרבסקי וחדרה פנימה. חיפה צמצמה ל-1:3. וזו גם הייתה תוצאת הסיום. מכבי שמרה מחזור נוסף על פסגת הטבלה.