ואז יהיה פה מהפך: 1:2 למכבי על ק"ש. צמד לאצילי


המבחן הקשה ביותר לפני הפגרה. מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ בקרית שמונה במסגרת המחזור ה-10 בליגת ג'פניקה, רגע לפני שהליגה יוצאת לפגרה בת שלושה שבועות.

עוד באתר:

הצהובים של איביץ' ערים לסטטיסטיקה העגומה במשחקי החוץ באצטדיון הצפוני, אך רוציםלפתוח פער של 7 נקודות בצמרת בתום המחזור. איביץ' נאלץ לשחק ללא אייל גולסה שנפצע ודן גלזר תפב את מקומו. ריקן עלה גם הוא ב-11 כשמיכה, אצילי ושכטר בחוד ההתקפה.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם לחץ על שערה של קרית שמונה כשכבר בדקה הראשונה עומר אצילי החמיץ את המסגרת. בדקה ה-4 איתי שכטר הצליח להתחל מבעד להגנה של קרית שמונה ונגח מחמישה מטרים כדור שהרים אצילי לידיו של השוער. סבוריט ניסה לכבוש במספרת את הריבואנד אח הכדור עלה גבוה מעל לשער.

בדקה ה-7 ובניגוד לפתיחת המשחק, קרית שמונה עלתה ליתרון משער של אבוחצירא שסיים מתפרצת מצד ימין והתרומם מעל ההגנה הצהובה לכדור שהרים אחמדי. 0:1 לקריית שמונה.

בדקה ה-15 מכבי הייתה קרובה לשער השיוויון. בעיטה של ריקן מתוך הרחבה מצאה את הקורה של ברטוקס. אצילי השתלט על הריבאונד אך הבעיטה שלו מ-5 מטרים הורחקה לקרן.

בדקה ה-38 הלחץ של הצהובים הניב פרי. עבירה שנעשתה על מיכה הובילה לכדור חופשי מ-17 מטרים אותו תרגם אצילי בשלמות לקורה ופנימה. 1:1. 

בדקה ה-43 שכטר שוב כמעט וכבש כשבעיטה שלו מ-4 מטרים פגשה את הרגל של השוער ויצאה החוצה.

מחצית שנייה

בדקה ה-51 ערך איביץ' את החילוף הראשון במשחק, כשאלי דסה נכנס על חשבונו של מאור קנדיל. בדק הה-63 אבי ריקן יצא ונכנס במקומו ארון שוינפלד.  מיד אחרי הכניסה של שוינפלד זכתה מכבי בכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי נגיעת יד של שמיר שעצרה נגיחה של פרץ בדרך לשער.

אצילי ניגש לנקודה הלבנה, דייק פנימה והשלים מהפך – 1:2 למכבי. שער ליגה חמישי של אצילי העונה.

מכבי עוד המשיכה ללחוץ עד לסיום המשחק בניסיון לכבוש את השלישי אך תסתפק בניצחון חשוב מאוד במגרש קשה ובשלוש נקודות נוספות עם היציאה לפגרה.