עשו כבוד: 0:2 למכבי על הפועל רעננה


שבת נוסטלגית של כדורגל זימן לנו המחזור ה-16 בליגת ג'פניקה, כשמכבי יצאה למשחק חוץ באצטדיון רמת גן נגד הפועל רעננה.

עוד באתר:

ולדימיר איביץ' ערך שלושה שינויים בהרכב כשמאור קנדיל שב להרכב אחרי שהחלים מפציעה. בחלק ההתקפי פתחו אלירן עטר ואיתי שכטר לצידו של יונתן כהן.

לפני המשחק ערכה המנהלת דקה דומייה לזכרו של שחקן העבר האגדי של מכבי ונבחרת ישראל, שייע גלזר, שהלך לעולמו היום (שבת) בגיל 91. שחקני הקבוצה עלו לשחק עם סרטים שחורים על החולצות. 

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם הרבה לחץ על שערה של רעננה. בדקה ה-10 קנדיל, שהיה מהפעילים עד כה במשחק, העביר רוחב לעטר. הכדור חמק לחלוץ שפספס הזדמנות לעלות את הכחולים ליתרון.

המגרש הרטוב והמשחק הצפוף של רעננה בחוץ הקשה על השחקנים להגיע למצבים על אף שליטה מוחלטת במשחק. בדקה ה-38 התקפה כחולה מימין הסתיימה בבישול של קנדיל לשכטר שמ-8 מטרים העלה את הצהובים ליתרון.0:1 למכבי. 

בדקה ה-43 אלירן עטר היה קרוב להכפיל את היתרון, אך הניסיון שלו להקפיץ מעל לשוער לא צלח. בסיום המחצית הראשונה שחקניו של איביץ' ירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

6 דקות מפתיחת המצחית השנייה מכבי ערכה את החילוף הראשון במשחק. ז'איר אמאדור נכנס על חשבונו של פיבן שנפצע.

בדקה ה-52 עטר שוב היה קרוב לכבוש את השני אחרי שפרץ לרחבה מצד ימין ובעט שטוח לפינה השמאלית, אך הכדור חמק מהקורה. מן העבר השני, נגאוקה כמעט ומצא את השיוויון כשמתפרצת של רעננה הסתיימה בבעיטה שלו למשקוף. 

בדקה ה-64 איביץ' ערך את החילוף השני במכבי כשיונתן כהן יצא ונכנס במקומו דור פרץ.

עברו 9 דקות בלבד ופרץ הכפיל את היתרון בבעיטה אל הפינה הימנית אחרי התקפה נהדרת של הצהובים ובישול של עטר עם העקב. 0:2 למכבי.

בדקה ה-82 צ'יקו אופואדו הצטרף למשחק על חשבונו של דור מיכה והיה לחילוף האחרון של איביץ'. בדקה ה-90 רשם שכטר החמצה ענקית אחרי כדור רוחב שהעביר מימין ברסקי וחלוץ שמשלושה מטרים בעט מעל למשקוף.

בסיום מכבי נעלה את 2018 עם ניצחון על רעננה וסיכום חודש דצמבר מושלם.