מכבי ופ"ת נפרדו ב-1:1 דרמטי


חוזרים לשחק כדורגל אחרי פגרת בת שלושה שבועות. חודש דצמבר הגדוש נפתח במפגש נגד מכבי פ"ת באצטדיון המושבה, כשעוד לפני שריקת הפתיחה היריבות שדולקות אחרי הצהובים בצמרת, בני יהודה והפועל ב"ש איבדו נקודות.

עוד באתר:

המאמן ולדימיר איביץ' כבר הבהיר שעומס המשחקים שצפוי לקבוצה בחודש הקרוב יאלץ אותו לבצע לא מעט שינויים בהרכב ובסגל ממשחק למשחק. הצהובים פתחו במשחק עם גלזר, פרץ וריקן במרכז המגרש. מיכב, אצילי ושכטר פתחו בחוד.

אוהדי מכבי באצטדיון המושבה ()

 

מחצית ראשונה

המשחק נפתח לעיני 7,200 אוהדים צהובים בשליטה של מכבי, שהתקשתה להגיע למצבים משיים עד לדקה ה-12. כדור קרן מצד שמאל מצא את ראשו של קנדיל שנגח מ-6 מטרים מעל למשקוף. קנדיל המשיך לסכן את שערו של גינצבורג כשפריצה שלו מצד ימין ובעיטה מתוך הרחבה הוטה ברגע האחרון מהנתיב לשער הראשון של הכחולים במשחק.

חוגג שער שלישי העונה. פרץ ()

בדקה ה-23 כדור קרן של מכבי הניב את השער הראשון במשחק. דור פרץ התמקם נכון ברחבה ונגח כדור שהגביהה אצילי לפינה הימנית ופנימה. 0:1 למכבי.

מכבי המשיכה לחפש את השער השני לפני המחצית בדקה ה-36 אצילי הכניס כדור נהדר לשכטר שבעט מזווית קשה, אך נתקל בגינצבורג שהיה במקום. בתום 45 דקות קבוצתו של איביץ' ירדה ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

מחפש את השער השני. גלזר ()

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-58 אצילי הדביק כדור לעמוד הימני של גינצבורג ומיכה כעבור דקה אילץ אץ שוער פ"ת למתוח את איבריו כדי למנוע את השער השני של הכחולים במשחק.

בדקה ה-65 איתי שכטר שוב מצא את עצמו מול גונצבורג אך מעד ושוער פ"ת הצליח לעצור את הכדור החלש. בדקה ה-68 ערך איביץ' את החילוף הראשון כשהכניס את רוסלאן ברסקי על חשבונו של דן גלזר.

כמעט וכבש את השני. שכטר ()

בדקה ה-73 גם אלירן עטר נכנס למשחק במקומו של אבי ריקן ומכבי עברה לשחק עם שני חלוצים. פריצה של לידור כהן ממרכז המגרש השאירה את תאי רביבו חופשי מול ראייקוביץ' אך הוא בעט החוצה.

בדקה ה-80 דור מיכה יצא מהמחק וצ'יקו אופואדו תפס את מקומו. כעבור דקה שכטר רשם החמצה נוספת כשגינצבורג הפעם הדף מצויין את הבעיטה שלו.

כשהכל היה נראה כבר גמור, כדור קרן של פ"ת מצא את הראש של סיבוק בתיבת החמש והאחרון כבש שער שיוווין דרמטי בדקה ה-93. 1:1 בסיום.