ללא הכרעה: 1:1 בדרבי


פרי גיים

מכבי תל אביב פגשה בפעם השלישית העונה ובפעם השנייה בליגה את הפועל תל אביב לדרבי במסגרת המחזור ה-18.

המאמן, ולדימיר איביץ' ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח בניצחון על מכבי נתניה כשאלי דסה פתח בעמדת המגן הימני. יונתן כהן וצ'יקו אופאדו שכבשו העונה נגד הפועל במשחק גביע הטוטו פתחו גם הם בחוד ההתקפה של הצהובים. 

מחצית ראשונה

אחרי 20 דקות שקולות עם חוסר דיוק של שתי הקבוצות בחלק הקדמי רשמה מכבי בעיטה ראשונה אל עבר השער של לבקוביץ' כשבתום חילופי מסירות בין אצילי לסבוריט האחרון בעט מעל לשער האדומים.

מכבי המשיכה ללחוץ וכעבור חמש דקות גם מיכה נכנס לרשימת הבועטים אל עבר שערו של לבקוביץ', אך הכדור חמק מהמשקוף. בדקה ה-32 רשם ראייקוביץ' הצלה ענקית כשהדף מקו השער נגיחה. ההצלה החלה התקפה מהירה של הצהובים שהסתיימה בניסיון מספרת של יונתן כהן, הכדור הגיע לאופואדו שמעשרה מטרים בעט למשקוף ופנימה. 0:1 למכבי. 

מחצית שנייה

מכבי עלתה עם אותו הרכב שפתח את המשחק. דקה 55 עומר אצילי הרים כדור קרן מצד ימין, גלזר עלה מעל כולם אבל נגח מחוץ לשער. בדקה ה-57, שחר פיבן מנע שער בטוח מקו השער אחרי בעיטה של ספורי. 

בדקה ה60 ערך איביץ' את החילוף הראשון במכבי, כשאבי ריקן נכנס על חשבונו של יונתן כהן. בדקה ה-71 אצילי הצליח לחדור לרחבה בהתקפת מעבר מהירה אך צ'יקו בעט את הכדור חלש לידי לבקוביץ'.

בדקה ה-74 נכנס למשחק איתי שכטר במקומו של צ'יקו אופואדו. בדקה ה-81 החלה מהומה במרכז המגרש אחרי עבירה שנשרקה ובסיומה הורחק איתי שכטר בכרטיס אדום. מכבי נותרה בעשרה שחקנים.

בדקה ה-88 הפועל השוותה את התוצאה משער של עמנואל בואטנג שבעט מ-16 מטרים כדור שטוח לפינה הימנית. 1:1.

עם חידוש המשחק נכנס אלירן עטר על חשבונו של עומר אצילי אבל גם זה לא עזר לקבוצה של איביץ' שנקטע רצף הניצחונות שלה עם תיקו 1:1 בדרבי השני העונה בליגה.