תיקו 0:0 בין מכבי לסכנין בדוחא ללא קהל


2מתוך 3. כבי תל אביב פגשה הערב בפעם השנייה בתוך 5 ימים את בני סכנין , הפעם במסגרת המחזור ה-22 בליגת ג'פניקה. אחרי הניצחון 1:4 במשחק הראשון בגביע המדינה במשחק שנערך עם קהל בעכו, הצהובים הגיעו לדוחה למשחק במגרשה הביתי של סכנין אבל בלי קהל בהתאם לעונד שספגה המארחת.

עוד באתר:

איביץ' ערך שני שינויים בהרכב כשאופיר דוידזאדה ומאור קנדיל פתחו במקומם של אלי דסה ואנריק סבוריט. 

מחצית ראשונה

12 דקות לקחו עד שצ'יקו אופואדו רשם הזדמנות ראשונה של הכחולים. החלוץ השתלט על כדור עומק, חלף על פני המגן שלו אך הבעיטה חמקה מהקורה. גם יונתן כהן הספיק להעמיד את מחמוד קנדיל במבחן אחרי שנגח משישה מטרים כדור שהרים אופיר דוידזאדה מצד שמאל.

כהן רשם החמצה נוספת אחרי מהלך קבוצתי מרשים בצד ימין שכלל את אצילי וקנדיל, אך הבעיטה של הקשר הייתה מעל לשער. מכבי המשיכה לשלוט באופן אבסלוטי במשחק וככל שחלפו הדקות לחצה יותר על שערה של סכנין, אך התקשתה להגיע למצבים ממשיים. בסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא שערים.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות נותרו באותו הרכב עם פתיחת המחצית השנייה. אחרי 63 דקות בהן מכבי שלטה אך התקשתה להגיע למצבים נוספים, איביץ' ערך חילוף כפול – איתי שכטר ודסה נכנסו במקומם של יונתן כהן ומאור קנדיל. בדקה ה-65 אצילי גרם לקנדיל למתוח את איבריו אחרי בעיטה נהדרת מ-27 מטרים אל חיבורי הקורות. 

בדקה ה-72 אופיר דוידזאדה ספג כרטיס צהוב על ספק עבירה שבצע על כליבאת. בדקה ה-73 דווקא סכנין הגיע למצב קורץ כשאיברהים השתלט על כדור בתוך הרחבה ובעט בסיבוב – ראייקו היה במקום והדף.

בדקה ה-85 דור פרץ נכנס על חשבונו של ברסקי. בסיום שתי הקבוצות נאלצו לחלוק בנקודות.