מכבי סיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל חיפה


מכבי תל אביב המשיכה הערב (ראשון) את הופעותיה במסגרת ליגת ג'פניקה כשאירחה את הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-21. שחקניו של ולדימיר איביץ' הגיעו לאחר ה-0:2 על חדרה במחזור הקודם ושלושה ימים לפני  המשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה נגד בני סכנין.

איביץ' בחר לפתוח עם חלק קדמי שכלל את מיכה, עטר ושכטר ומאחוריהם שלישיית קשרים עם פרץ, גלזר וברסקי, שהמשיך לקבל קרדיט ב-11. גם ז'איר פתח שוב במרכז ההגנה. עוד לפני השריקה, מיכה קיבל את תואר שחקן חודש ינואר בליגת ג'פניקה.

מהעבר השני חיפה הגיעה בתקופה טובה כשהיא מדורגת במקום ה-6 בטבלה ועם ההתקפה השנייה בטיבה בליגה אחרי מכבי. מתן חוזז, המושאל ממכבי לחיפאים, הוצב שוב בחלק הקדמי של המאמן שרון מימר לצידו של בן אז'ובל.

מחצית ראשונה
שתי הקבוצות החלו את המשחק עם ניסיונות להחזיק בכדור ולהכתיב את הקצב, כאשר המצב הראשון היה שייך לחיפה עם פריצה של גינסארי ומסירת רוחב שהרגל של ז'איר הסיטה לקורה. בהמשך מכבי החלה לאיים ובדקה ה-10 דור פרץ שלח בעיטה חזקה אך לא מספיק מדוייקת.

בדקות הבאות מתן חוזז היה פעיל והיה אחראי לשני מצבים של חיפה שלא נוצלו, כשמהעבר השני ברסקי איים עם בעיטה ממרחק אבל לא מצא את המסגרת. מכבי המשיכה לחפש את השער ובדקה ה-39 אנריק סבוריט הרים את האלפים ביציעים באוויר. המגן לקח כדור כ-45 מטרים מהשער ודהר לרחבה. אף אחד לא עצר אותו אז מ-17 מטרים הוא שלח כדור שטוח וחד לפינה של שטקוס שלא הצליח למנוע מהכדור למצוא את הרשת. 0:1 למכבי בהפסקה. 

מחצית שנייה
חיפה פתחה את המחצית השנייה עם מספר דקות של לחץ בחלק המגרש הצהוב, אבל ההזדמנות הראשונה היתה דווקא בצד השני עם הגבהה של מיכה ונגיחה של פרץ מעט מעל המשקוף. שחקני הקישור של מכבי סיכנו את השער של שטקוס גם בהמשך, אבל נגיחה של פרץ ובעיטה של גלזר מכ-18 מטרים לא הצליחו למצוא את הרשת החיפאית.

בדקה ה-69 איביץ' החל לרענן את השורות שלו והכניס למרכז המגרש את אבי ריקן על חשבונו של דור פרץ. חיפה לחצה במטרה להשיג שיוויון ובדקה ה-81 גם מצאה אותו אחרי שכדור קרן חד מצא את הראש של תמאש והבלם הרומני נגח בעוצמה פנימה. 1:1. הצהובים ניסו להחזיר לעצמם את היתרון ובדקה ה-84 כמעט עשו זאת עם בעיטה של ריקן שחלפה ליד העמוד. 4 דקות לסיום גם עומר אצילי נשלף מהספסל והחליף את ברסקי בחילוף התקפי של איביץ'.