מכבי סיימה ב-0:0 מול הפועל באר שבע


מכבי תל אביב אירחה הערב (שני) את הפועל ב"ש למשחק במסגרת המחזור ה-30 של הפלייאוף העליון בליגת ג'פניקה, שהפגיש את האלופה הנכנסת מול האלופה היוצאת.

מחזור 30 | תקציר המשחק נגד ב"ש

מכבי הגיעה להתמודדות לאחר ניצחון 1:4 על מכבי נתניה במחזור האחרון כאשר המאמן ולדימיר איביץ' העלה את ההרכב הבא: פרדראג ראיקוביץ’, מאור קנדיל, איתן טיבי, ז’איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, יונתן כהן, עומר אצילי וארון שוינפלד. 

מהעבר השני, ב"ש הגיעה לאחר ניצחון 1:2 על בני יהודה במחזור שעבר וכשהיא מדורגת במקום השני בטבלה במרחק של 27 נקודות מהאלופה. מאמנה ברק בכר בחר לעלות הרכב שכלל את לואי טאהא ושיר בצדק בחלק האחורי, כשבחוד הוצב בן שהר.

מחצית ראשונה
מכבי עלתה במטרה למצוא שער כבר בפתיחה וייצרה לא מעט איומים על השער של אוהד לויטה ברבע השעה הראשונה. המצבים הבולטים הראשונהים של הצהובים הגיעו לאחר בעיטות של סבוריט, אצילי וכהן שלא הצליחו למצוא את הרשת.

השליטה הצהובה נמשכה גם בדקות הבאות, במחצית ראשונה שהיתה חד צדדית, אבל נגיחה של שוינפלד ממצב קורץ חלפה מעל המשקוף (27). 9 דקות לאחר מכן סבוריט התקרב לכיבוש עם צ'יפ יפה שלרוע מזלו החמיץ את המסגרת. עוד שתי דקות עברו והפעם הגיע תורו של כהן לאיים על השער עם כדור חד שחלף ליד הקורה. עד להפסקה כהן וריקן הספיקו להגיע למצבי בעיטה מעט מחוץ לרחבה אבל הכדורים שלהם חלפו מעט על המשקוף.

מחצית שנייה

האיום הראשון במחצית השנייה היה שייך לממן מב"ש שבעט מעל השער אבל בהמשך מכבי שוב השתלטה על המשחק, אך גם המשיכה להחמיץ עם ניסיונות של אצילי וריקן שחמקו סנטימטרים מהעמוד. בדקה ה-54 איביץ' גם ביצע את החילוף הראשון שלו כששכטר החליף את ארון שוינפלד. 

28 דקות לסיום גם אלירן עטר נשלף מהספסל והחליף את עומר אצילי. איביץ' השאיר את צד שמאל ליונתן כהן שקיבל כדור טוב מריקן והעביר רוחב חד על פי השער, שהיה מעט חזק מדי עבור עטר ושכטר. בעשרים הדקות האחרונות מכבי נרגעה, כאשר ב"ש החזיקה לא מעט בכדור ו-7 דקות לסיום איביץ' רענן כשערך את החילוף האחרון שלו – דוידזאדה במקום סבוריט. בדקה ה-88 שכטר קיבל הזדמנות גדולה לאחר הרמה של דוידזאדה אבל הנגיחה שלו חמקה החוצה. בתוך תוספת הזמן עטר הגיע למצב קורץ לאחר התקפה מתפרצת אבל הבעיטה שלו הלכה ליידים של השוער. 0:0 בסיום.