2:3 לבני יהודה על מכבי בדרבי האחרון העונה


מכבי תל אביב אירחה הערב את בני יהודה תל אביב בדרבי האחרון בהחלט של העונה. הצהובים פגשו עד כה העונה את בני יהודה בארבעה משחקים מתוכם ניצחו בשלושה (בליגה) והמטרה היא לשמור על רצף המשחקים ללא הפסד כדי להמשיך במסע לעונה היסטורית. 

המאמן, ולדימיר איביץ', המשיך לתת קרדיט לדניאל טננבאום בשער. גם אופיר דוידזאדה המשיך לקבל קרדיט ופתח בעמדת המגן השמאלי. מיכה שב להרכב יחד עם יונתן כהן.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בקצב טוב כשמכבי עם שכטר, ריקן ומיכה מצד אחד ובני יהודה עם יקוב סילבסטר מצד שני ניסו למצוא את השער הראשון.

בדקה ה-25 בני יהודה עלתה ליתרון ראשון במשחק אחרי שהגבהה מצד שמאל מצא את דולב חזיזה שהגיח מאחור ונגח לפינה של טננבאום. 0:1 לבני יהודה. 

רגע לפני הירידה למחצית מכבי ניהלה את ההתקפה מצד שמאל. ריקן קיבל רוחב מדוידזאדה והבעיטה שלו נהדפה על ידי זובאס. דוידזאדה השתלט על הכדור החוזר וניסה בעיטה לשער. הכדור פגע בראשו של יונתן כהן וחדר פנימה. 1:1 במחצית.

מחצית שנייה

עוד לפני תחילת המחצית ערך איביץ' את החילוף הראשון במשחק כשהוציא את דן גלזר והכניס את צ'יקו אופואדו. בדקה ה-48 רשם דור פרץ החמצה גדולה, כשנגח מ-6 מטרים כדור שהגביהה דוידזאדה אבל זובאס עצר ממש על קו השער. 

מיכה נפצע בשריר הרגל ונטש את כר הדשא. אלי דסה תפס את מקומו. מכבי המשיכה ללחוץ ובדקה ה-57 הגיע המהפך. יונתן כהן הרים כדור  קרן מצד שמאל ודור פרץ התרומם מעל כולם וכבש את השני של הצהובים. 1:2 למכבי.

מכבי המשיכה להיות עדיפה אבל בדקה ה-71 דור ג'אן הצליח לחלוף על פני ייני מצד שמאל ועם רגל ימין מצא את חיבורי הקורות של טננבאום. 2:2.

בזמן שמכבי ניסתה להחזיר את היתרון פייסל מוליץ' בעט מ-25 מטרים על חיבורי הקורות של טננבאום. 2:3 לבני יהודה.

אמאדור עוד היה קרוב להשוות אחרי שהתרומם לכדור חופשי של דסה אך הנגיחה שלו עלתה גבוה מעל לשער ובכך השתיים המשחק.